Gå til innhold

Hvor blir det av puppene?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

De har jo nesten ikke vokst i det HELE tatt! Og jeg har SMÅE pupper! hadde gleda meg til å få litt;-P... Fikk rå melk kjempe tilig ,men det har ikke spilt noen rolle!!! Jaja ser litt rart ut å sitte å amme når man nesten ikke har noe?! (slik føles det)...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det akkurat likedan. Tenkte at naar raamelka kom ville de da i det minste sprette ut...men nei. Det er visst ikke meningen at jeg skal faa flotte struttepupper nei! :( men paa den positive siden faar vi kanskje ikke laaaange saggepupper etterpaa heller?

Skrevet

HELT ENI! Hadde gledd meg litt til å "vokse" litt.. men nei da.. :)

Skrevet

Her er det også stusselig

. Har ikke fått råmelk en gang.

Er i uke 37 nå.

Så det var de drømmepuppene..... :(

Skrevet

d samme lurer eg på.... er i uke 37 nå. Bruker samme BHer enda.... :-(

Skrevet

Så da er det ikke bare meg da:)!!! litt kjedelig da for alle jeg kjenner som er gravid har DE muggene!!! Blir litt rart å sitte på cafe med de å amme:-/.. jaja kanskje de ikke blir så hengslete etterpå da? men hadde jo trudd at jeg skulle gå opp en str i BH i allefall:( skuff...

Skrevet

He he.. vi har alle noe å klage over tydeligvis. Mine har gått opp 3 størrelser og var en c-cup i utgangspunktet. Har fått de melonene nå, og har ikke fått råmelk engang!! He he.. De er skikkelig i veien og utrolig plagsomme, og jeg skulle mye heller hatt de i vanlig størrelse. Tenker med skrekk på hvordan de blir når melken begynner å komme, for ikke å snakke om hvordan de kommer til å se ut etter at jeg er ferdig med å amme!!! Blir vel rene sorgen med pupper ned på navelen.. Trøst dere med at hvis puppene ikke vokser så mye blir det ikke så mye "heng" etterpå heller... ;-)

Skrevet

Tror nok mye av størrelsen kommer rett etter fødselen når de er breddfulle av melk. Så det er enda håp jenter;)

Skrevet

De kommer i posten etter fødselen. Mine kom dagen etter fødsel sist. De var groteskt store! Fikk sjokk da jeg så meg selv i speilet. Æsj!! - men de gikk seg til etter hvert.

Skrevet

første gang kom råmelken tidlig, men ble ikke puppene mine noe større i det hele tatt (jeg har VELDIG små pupper)...før melka plutselig kom! 2 dager etter fødselen eksploderte de på en måte. det er det villeste jeg (og alle andre) har sett. moro å se på, men kun det :)

det var ikke engang spesielt mye melk det inne, så ikke veit jeg hvordan det funker.

denne gangen har puppene mine blitt veldig (til meg å være ) store, og foreløpig ingen råmelk. så får vi se da. jeg vil helst ikke ha større pupper enn det jeg har nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...