Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 De har jo nesten ikke vokst i det HELE tatt! Og jeg har SMÅE pupper! hadde gleda meg til å få litt;-P... Fikk rå melk kjempe tilig ,men det har ikke spilt noen rolle!!! Jaja ser litt rart ut å sitte å amme når man nesten ikke har noe?! (slik føles det)...
2 gutter og 1 jente Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Har det akkurat likedan. Tenkte at naar raamelka kom ville de da i det minste sprette ut...men nei. Det er visst ikke meningen at jeg skal faa flotte struttepupper nei! men paa den positive siden faar vi kanskje ikke laaaange saggepupper etterpaa heller?
mammaerik Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 HELT ENI! Hadde gledd meg litt til å "vokse" litt.. men nei da..
Tinema og Odin 16/2-07 Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Her er det også stusselig . Har ikke fått råmelk en gang. Er i uke 37 nå. Så det var de drømmepuppene.....
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 d samme lurer eg på.... er i uke 37 nå. Bruker samme BHer enda.... :-(
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 Så da er det ikke bare meg da:)!!! litt kjedelig da for alle jeg kjenner som er gravid har DE muggene!!! Blir litt rart å sitte på cafe med de å amme:-/.. jaja kanskje de ikke blir så hengslete etterpå da? men hadde jo trudd at jeg skulle gå opp en str i BH i allefall:( skuff...
Blåttkryss Skrevet 7. februar 2007 #7 Skrevet 7. februar 2007 He he.. vi har alle noe å klage over tydeligvis. Mine har gått opp 3 størrelser og var en c-cup i utgangspunktet. Har fått de melonene nå, og har ikke fått råmelk engang!! He he.. De er skikkelig i veien og utrolig plagsomme, og jeg skulle mye heller hatt de i vanlig størrelse. Tenker med skrekk på hvordan de blir når melken begynner å komme, for ikke å snakke om hvordan de kommer til å se ut etter at jeg er ferdig med å amme!!! Blir vel rene sorgen med pupper ned på navelen.. Trøst dere med at hvis puppene ikke vokser så mye blir det ikke så mye "heng" etterpå heller... ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #8 Skrevet 7. februar 2007 Tror nok mye av størrelsen kommer rett etter fødselen når de er breddfulle av melk. Så det er enda håp jenter;)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #9 Skrevet 7. februar 2007 De kommer i posten etter fødselen. Mine kom dagen etter fødsel sist. De var groteskt store! Fikk sjokk da jeg så meg selv i speilet. Æsj!! - men de gikk seg til etter hvert.
♡ wims Skrevet 7. februar 2007 #10 Skrevet 7. februar 2007 første gang kom råmelken tidlig, men ble ikke puppene mine noe større i det hele tatt (jeg har VELDIG små pupper)...før melka plutselig kom! 2 dager etter fødselen eksploderte de på en måte. det er det villeste jeg (og alle andre) har sett. moro å se på, men kun det det var ikke engang spesielt mye melk det inne, så ikke veit jeg hvordan det funker. denne gangen har puppene mine blitt veldig (til meg å være ) store, og foreløpig ingen råmelk. så får vi se da. jeg vil helst ikke ha større pupper enn det jeg har nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå