Gå til innhold

Restekake-lunsj for smurfer mandag 12.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kommer!

Takk for koselig besøk forresten i går. Skikkelig koselig! Ellers ses vi kanskje på trilletur i morra, folkens? eller svømming fredag? Jeg dukker nok opp på begge deler tror jeg. I dag skulle jeg egentlig på kafe med en kollega, men da han ble syk, hadde jeg liksom ingenting å finne på, annet enn å trille en tur og gjøre masse tulleærender. Det er så ålreit når det skjer litt om dagen! Hadde blitt helt koko om jeg skulle gått hjemme hele tiden. Så... - utrolig bra at jeg har blitt kjent med dere!!

Jeg vet forresten heller ikke 100% hvor du bor, bare sånn ca. Send meg gjerne veibeskrivelse.

Skulle gjerne vært med på svømming på fredag, men mangler en ekstra person til å hjelpe meg med barna.

Og kan ikke trille i mårra, tror jeg i alle fall. Ikke vent på meg, sender melding hvis jeg kommer:-)

Annonse

Mmmmmmh, kaker!!!

Vi kommer!

Husnummer 1, stemmer det? Farge på huset da?

Og jeg skal gjøre ALT jeg kan for å komme presis til trilling i morra...

Men ikke vent på meg hvis jeg ikke har kommet. Sender i tilfellet en sms til Tonis og hører hvor dere er.

Og vi skal i svømmehallen på fredag...

Vi kommer! Takk for koselig trilletur og besøk hos deg, Elendig mamma, hahaha, skrev du det der med vilje??? Det gjorde du nok, og morsomt var det!

Skulle inn på nettet og undersøke noe bokklubbgreier, men hvor havna jeg? Hihihi.

Kommer en minitur i morra kveld, men kommer! Gleder meg til å treffes uten barn, det blir rart.

Annonse

Da skal jeg sjekke togtider jeg sånn at du kan møte meg, litt tryggere det;) Hehe... Er jo ikke SÅ lokalkjent der oppe.

Eller mamma med bil, tenke tenke... Er det noen av dem som har stor nok plass til to vogner a tro? Skal høre jeg:)

Sier fra hva det blir, men vi kommer i allefall, fått passerseddel av gubben:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...