Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 hva dette kan vere..jeg har vont i hodet,små kvalm som ligger øverst i magen med noe vont inni mellom,fryser og føler meg ikke i form...
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Kanskje en idè å skrive hvor langt du er på vei da. Høres mer ut som du er iferd med å bli syk
mammaerik Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Hei! håper du "bare" er i ferd med å bli syk.. men jeg gikk med hopepine noen dager og på kontroll viste det seg at blodtrykket mitt var for høyt. Følges nå opp i forhold til svangerskapsforgiftning (som jeg ikke har altså), men det er viktig å passe på! Høyt bl.trykk kan gjøre deg kvam også.. Lykke til!
-Aimee- Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Jeg har det likens som deg! Litt smånervøs nå... Tenker jo litt på svangerskapsforgiftning... Blodtrykket mitt og urin var helt fin forrige uke da. Skal inn til jordmor igjen morgen. Vet ikke om jeg skal vente til da eller ringe føden nå.....
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 kanskje ringe jordmor i morgen å høre for hun skal følge meg opp ...
mammaerik Skrevet 7. februar 2007 #8 Skrevet 7. februar 2007 Ska på kontroll på fredag, håper alt er bra da også.. fikk plutselig mye vann i kroppen for 2 uker siden, så på siste kontroll hadde jeg gått ned 1.5 kg (bare vann!!!). Viktig å ta det med ro, gå små turer og ikke tenke for mye på det. Baby'n er livlig og det er et sunnhetstegn! ..men vi må passe på..
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #9 Skrevet 7. februar 2007 ja det sparker som bare det her,men kan jo oxo vere at jeg er blitt syk men blir så bekymret ettersom jeg har stor sjangs å få det...men får ringe jordmor i morgen å høre tror jeg hva hun sier..
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #10 Skrevet 7. februar 2007 jeg har oxo hatt veldig lavt blodtrykk hele veien oxo
mammaerik Skrevet 7. februar 2007 #11 Skrevet 7. februar 2007 Sikker på alt er bra! men ta en tur til jordmor (eller ring) i morgen, for å være sikker liksom! Lykke til! fortell oss hva som skjer da, så vi slipper å være bekymret.
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #12 Skrevet 7. februar 2007 ja skal holde dere oppdadert vet du glemmer jeg så får dere bare spørre etter meg he he...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå