Gå til innhold

nå trenger jeg litt hjelp....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!! hv Vr det i samtalen med de i Tromsø som fikk deg til å føle at det går i motbakke?

Dere trenger kromosomprøver, hiv og hepatitt... Og selvfølgelig sædprøve.. Det var i allefall de vi trengte på SOHO. Det er 12 dager til spraystart i dag!!

Klem

nei det viser seg da at vi er innkalt til mer utredning i tromsø for de har ikke fått opplysninger om at sambo er testa...

så sinna altså...

så da vil jeg være på den sikre siden med at vi har unnagjort all utredning som må til før n kan søke...sånn at jeg ikke må opp til tromsø mer enn nødvendig...

jeg drar nemlig ikke dit for utredning...det skal jeg være ferdig med før jeg kommer dit

Jeg tror dere må igjennom undersøkelser der uansett. Ultralyd av eggstokkene dine osv...men blodprøvene må dere jo kan ta på forhånd!! ER enig med deg, man blir skikkelig forbanna!!!!

Jeg har forresten blitt syk, har fått lungebetennelse, så jeg håper jo på at jeg blir helt frisk, slik at forsøket vårt blir gjennomført

ja kan nok være...skal ringe sykehuset igjen senere en dag å høre litt...

er nemlig slik at absolutt alle hotell i tromsø faktisk er full booka den perioden vi skal dit...så må høre om vi evt kan bo på sykehus hotellet??

bør liksom ha en plass å sove når en kommer opp med fly..hehe

Annonse

Hei,

jeg fikk tilsendt alle blodprøverekvisisjonene vi måtte ha rett etter innsendt søknad. Så vil tro at du får dem fra sykehuset du også. :)

Når det gjelder hotell, så må du likevel ta kontakt med pasienthotellet. De henviser deg så videre til samarbeidshotellene de har i byen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...