Gå til innhold

Hva er det med gutter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...dette gjelder selvsagt ikke alle, men dog...

Har siden april prøvd å bli gravid, og grunnet utstabile sykluser har det ikke vært så lett å få til. Kroppen har vært helt ute og kjøre etter pilleslutt!

I og med at jeg også har gått på pilla i nesten 10 år sammenhengende, "kjenner" jeg ikke godt nok til kroppens naturlige syklus. Har imidlertid blitt opplyst om ett og annet her inne =) takket være dere som skriver innlegg her. Supert!! Tusen takk!

Etter å ha vært inne og studert på pernilleinfo...slim og greier...har jeg etterhvert kunne tolke syklusen litt bedre.

...men til saken... Nå, forrige uke, hvor jeg skjønte at "YES, dette er EL!"...og også sa dette til sambo...hintet veeeeeldig innpå at "har eggløning nå...er veeeldig fruktbar nå..." Tror du gubben tok hintet a??

Nei!! Har prøvd å få litt sengeaction, men det er som om han har gått helt i "hi"...(altså..lillemann).

Skjønner ikke gutter at, når vi først har bestemt oss for å få barn...at vi må benytte enhver sjanse!!??

Nå gir jeg snart opp!!

*måtte bare få ut litt frustrasjon*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...de gutta skjønner vel ikke helt det der at man kun er fruktbar en gang pr måned! De tror vel de har supersvømmere og kan befrukte oss når som helst :=)

Skrevet

skjønner godt din frustrasjon! Det er faktisk bare 2-3 dager i måneden vi kan bli gravide. Hva med å prøve å forklare han dette? Jeg hadde heldigvis en samboer som var helt "klar" for action når jeg hadde eggløsning.. Jeg tok eggløsningstester i ca 1 måned..Det ble dyrt, men det gikk i boks til slutt.En veninne av meg var av pilla e et halvt år før det skjedde noe. Har hørt det tar litt tid når en har gåttpå pilla så lenge...Ønsker deg lykke til! :)

Skrevet

Vet også at det er en del "gutter" som ikke syns det er så veldig turn on å vite når man har el. Det blir liksom litt press på dem.. Så kanskje du bare skal la vær å si noe om når du har el - for da er han sikkert veldig klar for litt action =)

Lykke til

Skrevet

Har fortalt ham om at vi jenter kun er fruktbare ca. 1 døgn i hver syklus...så det der har han skjønt, trodde jeg...

Forstår at "hei, jeg har EL...please do me!"- varianten ..ikke akkurat verken høres, eller virker innbydende i det hele tatt...hehe.

Er bare det at han har virka så gira på å få barn lenge nå..., men nå virker det som om det har dabbet helt av.

Vi stresser ikke med det å bli gravid...er ikke sånn som temper og planlegger alt ned til minste detalj, men jeg har sykluser på opp til 70 dager!...og det er så leeenge mellom hver EL...at jeg trodde virkelig at han ville bli litt "glad" når jeg nå nevnte det...

Men jeg har lært, neste gang gjør jeg IKKE det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...