Gå til innhold

Væske fra brystene!?

Anbefalte innlegg

Merker at det kommer væske ut fra brystene mine, noen som har vært borti dette? Det er sikkert ikke noe galt med det, men har ikke hørt noen om det før. Det er ikke snakk om mengder, så vidt det er noe, men har kommet de siste ukene, og mer fra det ene brystet. Lurer bare litt jeg..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8129364-v%C3%A6ske-fra-brystene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har merket på meg selv at jeg har fått væske fra brystene, merket det første gang for en ukes tid siden vel, men jeg måtte liksom klemme på de for at det skulle komme ut, men jeg antar at det bare er melkeproduksjon som er i gang.

Væsken min var helt klar.

I de siste dagene har jeg hatt vondt i det ene brystet mitt. Skjønte jo at dette var pga at produksjon og "klargjøring" av bryst.

I dag klemte jeg ut en dråpe. Dette tror jeg er helt normalt og sikkert mer normalt for flergangsfødene enn førstegangsfødene.

Hadde det ikke det slik med min første.

dette er rå melk...dvs dråpene som kommer før den skikkelig melka kommer. de første døgnene etter arnet er ute, får det i seg denne råmelka..dette er helt normalt å få i forveien. viser bare at kroppen begynner å gjøre seg klar for å sette et barn til verden

press gjerne ut denne melka og smør den ut over brystknoppen, herder du brystvorta så den slipper å bli så sår.

lykke til...

klem fra ammehjelperen

jeg har også fått væske i puppene.. :) sambo oppdaget det da han skulle være litt "slem" med meg og bite meg i brystvorta...! hehe..! trakk seg tilbake med DET uttrykket i ansiktet: æææsj, det kom noe ut der i fra..! hehe.. :)

mamma fikk også væske tidlig, og søskenbarnet mitt fikk det før hun var 15 uker.. :) så jeg ble ikke så overrasket... i tillegg sa jordmor at jeg måtte ikke bli bekymret om jeg fikk væske i puppene snart allerede da jeg var 8 uker på vei.. :) så er tydeligvis ikke uvanlig.. ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...