Dekita*2 prinsesser* Skrevet 5. april 2007 #26 Skrevet 5. april 2007 mest sannsynlig starter vi prøvinga nå i april...
2009baby!!!! Skrevet 5. april 2007 #27 Skrevet 5. april 2007 Nå som april er her; er det noen av dere som HAR begynt prøvingen da? Jeg er på mitt (sannsynligvis) siste brett med p-piller nå!!! Fra midten/slutten av april blir det en spennende tid.....!
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 8. april 2007 #28 Skrevet 8. april 2007 Har sluttet med p.pillene nå og prøvingen er igang. Håper også på et januar/februar barn:) Morsomt å lese at så mange prøver nå, blir moro å følge dere.
mth80 Skrevet 9. april 2007 #29 Skrevet 9. april 2007 Ja, vi har begynt :-) Utrolig hvor lang ventetiden virker til neste mens nå...Det blir spennende å følge dere alle sammen!
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 9. april 2007 #30 Skrevet 9. april 2007 Skal ha TR til helgen, men etter det er det full prøving her i gården Blir så ekstra babyklar etter påske/jul osv når vi har vært hos familie. Da vil jeg liksom ha min egen også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå