Gå til innhold

april prøvere, sign. her!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er klar i April! :) Vet vi er fler.... ? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutter med prevensjon rundt 20. april :) Basta! He he :)

Skrevet

slutter på prevensjon i beg av april, men så gjenstår det å se kva gubber finner på.. om det blir kondom eller prøving..

Skrevet

Hvis jeg får fast jobb i begynnelsen av neste måned, da starter vi..(",) Hvis ikke, da blir det vel juni gjengen på meg...men starter her jeg;)

Mest sannsynlig blir det i april, har jobbet der i over 1 år og to mnd nå. Går på kontrakt vettu..sukk..

MEN:

Har kjøpt folat syre i dag*rødme*

Skrevet

Jeg er april-jente....gleder meg veldig :-)

Skrevet

Har ikke fått kjøpt folat enda, sitter hjemme og er syk. Men i morgen! Spørs bare om jeg tør å gjøre det på apoteket på jobben. Kan jo hende noen ser... Og kjenner også noen som jobber der...

Skrevet

Her skal det prøves fra midten av april....! Koselig at vi er en gjeng som kan dele litt erfaringer!

Skrevet

Morro at vi blir en liten gruppe da, som kan følge hverandre..

Må innrømme at jeg har snek registrert TR de siste mnd, bare for å ha sjekk på når i mnd det er best å prøve seg på baby-laging (",)

Så syklusen min er på 24 dager, som ei klokke..egentlig en litt kort en syns jeg...??

Men men.... ser det er noen her som skal kjøpe El test også. Har vel egentlig ikke tenkt så langt...

Så da er det bare å røyke ferdig de pakkene jeg har og si farvel til sigaretter.. Røyker ca en pakke i uka, så det blir ikke all verden, men allikevel! Jeg har lovet meg selv for lenge siden at røyke under svangerskap er no-no! Er det noen andre her som har den dårlige uvanen??

Skrevet

April her også! Har sluttet med piller, går for annen prev nå i mellomtiden. Knasker folat hver dag! ;)

Weeeee :) Gleder meg sånn. Håper prøvetiden går fort!

Skrevet

Ja det tenkte vi også :) Håper på et januar/februar barn :) Klarer nesten ikke å vente

Skrevet

Hei...

Hører vel til her jeg også. Blir tidligst april på oss. Hadde en exu 30august og en ma 3.januar, å har betemt oss for å vente litt siden det har vært litt "omstendigheter" rundt begge gangene.. (Exu'n ble jo operert og jeg måtte fjerne en eggleder, ma'n hadde jeg når jeg var 13+3, så jeg måtte gjennom en prematur fødsel.)

Så vis vi er klare begynner vi prøvinga i april. Er litt slitene av nedturene..

Gleder meg!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei!

Ja, jeg er med også!!

Det skal bli spennende å følge dere alle sammen :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Prøver i april vi også!!!

Har ikke brukt pillen på over et halvt år, så håper kroppen er med meg..

Gleder meg til å være ferdig m kondomet for en stund..

Ønsker alle andre aprilprøvere lykke til!

Skrevet

Vi starter også i april. Er igang med min første mens uten piller, og klokket inn på en finfin 27 dagers syklus.

Har ikke begynt på folat enda, tenkte jeg skulle vente med det til vi begynner å prøve.

Tror det blir en, muligens 2 sykuser til vi begynner å forsøke. Skulle jeg slumpe til å bli gravid på første forsøk etter neste mens har jeg regnet ut at jeg får termin 4 januar, og det er jo litt nerme jul. Man har råd til å være litt kresen til å begynne med...har sett inne på bli gravid forumet at slikt ikke betyr noe når man har forsøkt en stund.

Skrevet

Blir vel april/mai her:) Har tjuvtrent litt i fjor, men tatt pause og har gått nesten ett år uten pilla, så håper det går fort.... Utålmodig sjel her:)

Skrevet

Jeg henger meg på her - selv om jeg slutter prevensjon denne mnd. er heeelt i slutten nesten, så prøvingen begynner nok ikke før april. Jippi!!

Skrevet

japp - vi henger med

=O)

Skrevet

Blir aprilprøver jeg også :)

Skrevet

Aprilprøver her og:)

Har allerede sluttet på pillen, men er forsiktig frem til april..Idag fikk jeg vite at vikariatet mitt der jeg jobber blir forlenget, så nå står ikke det i veien lenger heller (har vært litt usikkert pga nedskjæringer i helsevesenet)

Gleder meg veldig til å starte prøvingen, klarer nesten ikke å vente:) men samtidig er det veldig skummelt og..

Skrevet

jeg er klar for april.. eller vi er klare for april:)

gleder meg veldig til bli en prøver! blir veldig morro å ha noen man kan dele alt som har med babymaking her inne da..

Skrevet

Igår ble det bestemt at jeg og samboeren min vil starte prøvingen i april !!! Har enda ikke sluttet på pillene,skal spise 1 brett til. Regner med det tar en stund før vi blir gravide, men jeg krysser fingrene for at vi blir gravide i juni/juli!

Skrevet

Jeg regner med å slutte på pillen i månedsskiftet april/mai. Gleder meg til en spennende tid!!!! Håper jeg blir gravid i løpet av året!

• 2 uker senere...
Skrevet

Må vi ikke få opp denne debatten litt da? Er jo straks april!! Håper dere kommmer snart etter til 1.trimester!!

Skrevet

Jeg er klar i april ja, men ikke før i 2008:( Det er så utrolig leeeeenge til, vet ikke om jeg klarer å vente!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...