Gå til innhold

Usikker på trening

Anbefalte innlegg

jeg er 6 uker på vei, og trener håndball og volleyball. jeg har ikke trent lenge, bare siden jul og jeg er veldig usikker på om jeg skal fortsette eller ikke.. det er første svangerskapet mitt.

Jeg har merket at jeg blir mer sliten på trening enn før, jeg er ny i håndball og er derfor ikke den som løper i taklinger etc enda. Men jeg kan jo alltids bli taklet. Jeg ser at de fleste slutter med håndball i uke 12, når det begynner å vise, for egen og medspillere sin skyld. Er liksom litt usikker på om jeg skal fortsette frem til da. Vil ikke at folk skal vite jeg er gravid enda heller, og dersom jeg plutselig slutter på håndball skjønner de fort det.. siden de fleste vet vi prøver.

Volleyball, er det noen som har noe erfaring med det og graviditet? Det er jo ikke så røff sport som håndball. Jeg vil gjerne fortsette å trene, men ikke risikere noe som kan skade spiren min..

På forhånd takk for alle svar! =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8129312-usikker-p%C3%A5-trening/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husk hvor godt den er gjemt å beskyttet inni magen din:) Eneste som kan være skummelt er om du blir slått kraftig i magen da egentlig...Jeg har blitt taklet masse helt frem til uke 10.... Nå er sesongen så godt som over da.. volleyball er jo ikke en risikosport egentlig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...