Arb.ledig husmor Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Dersom et spedbarn blir tilsnakket av en full person, vil da barnet kjenne denne personen igjen som full og være redd for personen? Barnet var nesten 3 mnd når hun ble snakket til av noen som var full, og halvannen mnd senere møtte barnet igjen personen og var både skeptisk og redd... Barnet var ikke redd andre nye og ukjente personer....
MammanTilGullene Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Tror ikke barnet greier å danne noe bevisst minne så tidlig. Det er ikke bare at denne personen ikke er flink med barn? Ungene mine er både blide og utadvente, men når faren min dukker opp går de i dekning. Han har aldri vært full, bare usedvanlig dårlig med barn.
Arb.ledig husmor Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2007 Ho e bestemor t 2 stk på 5 og 3 år, og de e kjempeglad ho... Men ho e kanskje litt brå i vendingene sine...
herethereandeverywhere<3 Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 det er nok helt tilfeldig!
Arb.ledig husmor Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2007 tror eg likevel vil høre m noen fagpersoner eg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå