Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Huff, føler meg litt dårlig mor nå. Var litt sliten og sløv og lot lillegutt leke med litt papir. Plutselig hadde han spist litt av det...er det farlig?? Ikke avispapir...
-MtG- Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 ta det med ro. Han putter nok i seg farligere ting enn det etterhvert. Akkurat som det var en trøst:)
Mayken Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Tror nok ikke det er noe å bekymre seg for. Husker da jeg var liten spiste lillesøsteren min av Donald bladet mitt, eneste som hendte med henne var at da hun bæsjet kom den ut med Donald bilder på
firemerkersmør Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 He-he, det var en morsom variant. Kanskje jeg og mannen min kan sende lapper til hverandre på den måten :-o
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 HI Skjønner at det ikke er så farlig hvis det svelges rett ned, men ble redd at noe kunne sette seg i vranghalsen hvis det var noen biter i munnen...men jeg kunne ikke se noe. Går fint, men det var en vekker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå