RosaPåBall Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 og da jeg har masse plager har jeg bare lyst til at fødsel skal starte. Noen råd om hvordan få fart på sakene? Orker ikke prøve lakserolje.
MrsDior & baby-Dior Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 la det gå sin gang egentli.....
ME :) Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Sex (la sæden være inni lenge) Kjøre på humplete veier (riste babyen nedover) Kanel (visstnok) Sitte med beina i iskaldt vann (skjønner ikke åssen det kan virke, men) Sterk mat Vaske vinduer Ligge på alle 4 og vaske gulv Lykke til
høygravid Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 ang kanel..?? hvordan skal en ta det? sammen med mat eller en t-skje eller..?? noen som vet? har en uke i gjen jeg også ) Beina i iskaldt vann skal jeg prøve NÅ!! har ikke hørt om det før :-))
Tenker på nr 4 Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 ***ler litt jeg*** Prøv heller å bare slappe av. Jeg tror det er mye bedre:)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #7 Skrevet 7. februar 2007 Etter å ha sett hvordan blodtrykket til Thomas og Harald steg av å ha ei hånd i iskald vann vil jeg for min del holde meg unna det trikset. Blodtrykket er jo på vei opp når det nærmer seg slutten, ser for meg at det ikke kan være helt bra og tulle med det. Babyen kommer uansett når den er klar den, er ikke så mye som kan forandre på det i følge min jordmor..
høygravid Skrevet 7. februar 2007 #9 Skrevet 7. februar 2007 har du forsøkt det før...jeg må liksom bare prøve, kan vel ikke skade uansett
FuriLaks Skrevet 7. februar 2007 #10 Skrevet 7. februar 2007 Haha. Hadde vært morsomt om du prøvde, men litt slemt av meg å anbefale det
tripptrapp3sko Skrevet 8. februar 2007 #11 Skrevet 8. februar 2007 Ved forrige svangerskap fikk jeg beskjed av jordmor om at det eneste som hjalp var å ta det helt med ro.Hun mente at de fleste fødsler starter om natten nettopp av den grunn. Så hva med å slenge seg på sofaen en hel dag med en god bok og snop?
mor til 4 i mars Skrevet 8. februar 2007 #12 Skrevet 8. februar 2007 med førsta mann randt eg på akebrett med tantungen min og om natta gjikk vannet og gutten kom 6 uker før tida.
Lone35 =0) Skrevet 8. februar 2007 #13 Skrevet 8. februar 2007 gni brystvortene eller sex. hvis dette ikke hjelper er du trolig ikke moden enda.
Mimsel Skrevet 8. februar 2007 #14 Skrevet 8. februar 2007 Hej du- Jag har också en vecka kvar! Men för min del är det ok att ha bebis innanför kroppen en stund till... vet inte om jag är helt klar att sluta denna symbios riktigt ännu... Men- till din fråga, så har jag läst i boken "Att föda", skriven av en svensk jordmor, att man kan massera bröstvårtorna i 15-30 sek varje kvart för att sätta fart på ting. Det kan stimulera produktion av oxyticin som i sin tur kan sätta igång födsel. Om din kropp är klar vill säga och den bara behöver en litten puff! Lycka till, kanske vi ses på fødestua.
RosaPåBall Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #15 Skrevet 8. februar 2007 Var hos legen idag og hun sa at babyen bare lå å valgte seg ut en dag nå. Ble oppfordret til å gå hjem å ha sex uten at jeg hadde sagt noe. Jeg spurte " er jeg nødt". Hahahaha. Yukk. Ingenting som frister mindre akkurat nå....
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #16 Skrevet 8. februar 2007 Hei Ser at mange sier kanel, men har hørt at det og laksris IKKE skal være så bra!? Jeg fikk min fødsel igang fort med å drikke 3 kopper bringebærbladte om dagen. Den er god og kan drikkes kald. Ikke bruk kapslene, men te. Jeg fødte 2 dager etter første kopp! Du kjøper den på helsekost. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå