Gå til innhold

Babysyk og Cillenille's tytetråd!! :)

Cilie with the testpipeboy ;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei vennen!!

Nå er det en stund siden vi har "snakket" sammen. Går det bra med deg? Ruger og står på?? hååper alt går bra og at du ikke har for mange plager.

Her i Stavanger går det bra, er i god form. Idag er jeg 5+5 uker og nærmer meg den 6 uken og det føles bra. Hver dag er liksom et godt tegn føler jeg. Litt uggen innimellom, men ikke skikkelig kvalm. Tisser ofte det er ihvertfall sikkert. Og litt av en matlyst, uff kommer til å bli kjempestor hvis dette skal fortsette. Begynner så smått og tenke at dette går kanskje bra, men er jo fortsatt nervøs da. Gleder meg virkelig til ul og at vi får se at det er noe der inne. Det blir stort. Og til magen begynner å komme og at vi kan kjøpe fine gravidklær:-) Hihi drømme,drømme. Vi blir ihverfall brune siden vi skal være gravide hele sommeren. Fet og gravid blir det vell med meg med denne apetitten, hehe.

Føler liksom ikke at jeg er gravid. Kan ikke forstå det liksom. Det er bare så fantastisk at av og til sitter jeg og sier høyt til meg selv: Jeg er gravid!!! Jippi!!

Gleder meg til å følge deg videre gjennom denne fantastiske prosessen.

Stor klem

• 2 uker senere...

Hei vennen!!

Håper alt går strålende med deg/dere!!!

Her i Haugesund er alt i rute!!! Er på vei i seng, men kommer innom i morgen, håper du er her da, eller er innom en av dagene!!

Savner deg!!

God klem fra

Hei på dere!!

Her i Haugesund er alt fint og flott.. Skal på UL på onsdag, som jeg gru/gleder meg voldsomt til.. Er i dag 7 uker på vei, alt ser ut til å gå bra så krysser fingrene hardt!!! Leser jo så masse om kjemisk graviditet, utenfor livmor osv, at en kan bli rimelig nervøs!!!! Håper så inderlig alt er i sin skjønneste orden for oss begge!! Hvis jeg ikke husker helt feil så skal du på UL i morgen?

Ellers har jeg en del symptomer, som super-ømme bryster, små uggen innimellom og de ømmeste brystvortene i verden, det er jeg hellig overbevist om!!!

Hadde en flott uke i Berlin, men det var ganske kaldt.. Endte me at jeg måtte på apoteket å kjøpe amme-innlegg for at brystvortene ikke skulle bli angrepet av koldbrann å falle av.. Var helt forjæ**ig vondt, ble helt kvalm av smerte.. Men måttte jo le av det litt seinere.. Litt tidlig med innkjøp av sånne ting, men okei.. he he..

Det hjalp iallefall!!

Humøret er også litt skiftende, er veldig melankolsk og usedvanlig lettrørt til tider, og veldig lite motivert for jobben, men heldigvis er det kun innimellom, og ikke hele tiden.. Grøss!! :)

Håper å høre fra deg snart!!!

Gravid-klem fra

Heisann!!

Så bra å høre at alt er bra med deg!! Begynte å bli nervøs for deg for du var så lenge borte. Hadde jo glemt at du var i Berlin.

Jeg prøver å lese minst mulig om alt sånn dumme ting som abort ol. Kjemisk gravid er du ikke, da hadde du fått mensen for lengst og svangers utenfor livmora hadde du merka til nå for du får sterke smerter. Med de flotte symptomene du har så går nok dette strålende!!!

Jeg var på ul idag!! HJERTET SLO!!! HURRA!!! Spira var 1,8cm og hjerte slo 160 slag i min. Alt så normalt ut. Legen sa at dette går helt sikkert bra 95 % sikkert. Hurra!!! Du må bare glede deg det var helt utrolig fantastisk. Fikk med bilde også, ser ut som en liten peanøtt hehe!

Føler egentlig at jeg har lite symptomer, men det kjennes jo innimellom. Litt kvalm, uggen mest utover dagen og kvelden. Varierer litt fra dag til dag. Er trøtt og liker godt sofaen etter jobb, hehe. Brystene er ikke så veldig ømme syns jeg, litt på brystvorten men mest hovne og de har blitt større. Tisser mye, må opp om natten. Ellers har jeg fått hard mage. Men helst vil jeg være kvalm hele tiden slik at jeg vet at alt er i orden, Men er visst heldig å slippe det meste, min mor var også slik.

Legen sa at jeg kunne slappe av nå, men merker redselen fortsatt sitter i. Det er ikke lett, uff føler meg litt tragisk. Jeg skal tilbake i uke 12 på ul, så kunne jeg slappe enda mer av sa han.

Ønsker deg masse lykke til i morgen, du må oppdatere meg!!

Stor klem fra meg og spirå

Hei vennen!!!

Såå kjekt å høre fra deg, og ikke minst med fantastisk flotte nyheter!!!! Hurra!!!

Nå er jeg på vei til sykehuset for UL,(14.20) super spent!!!! Skummelt dette!! :-/

Oppdaterer når jeg er tilbake.. Kryss fingrene!!!!!

Kjempeklem

Annonse

Heia!!

Da var jeg omsider hjemme igjen, og kan sette meg forann pc'en og fortelle hvordan det gikk! Har bare 1 ord: Strålende!!! :)

Det ligger ein baby i magen min, en bitte, bitte liten en!! :D

Hjertet banka så fint atte!! Så da måtte jeg jo rundt halve Haugesund og fortelle.. Hi hi..

Var på fertilitetsklinikken idag, men fra nå av vil alt foregå hos fastlegen min fikk jeg beskjed om. Så nå må jeg bare finne en, har en i Stavanger, men er redd det blir litt bakvendt.. ;) Mamma greip den oppgaven begjærlig, så regner med det er i boks før helga..

Jeg vil også ta en UL i uke 12 for å være på den sikre siden, synes ikke det er hysterisk i det hele tatt!! Da er liksom den magiske grensa nådd og en slapper nok mye mer av fra da av, er iallefall min teori..

En av de bivirkningene jeg har merket mest, er at jeg er så ufattelig trøtt for tiden!! Sover bortimot 3 timer hver dag på sofaen + 8 (minst) om natten.. Blir jo aldri uthvilt!! ;)

Er litt småkvalm innimellom, men ingenting å klage over, ellers er det disse brystvortene mine da, himmel og hav.. Tåler visst ingenting, godt jeg har et lass amme-innlegg.. hihi.

.

Gleder meg til å høre fra deg igjen!!

God klem fra Cecilie og reka! ;)

Hei snuppa!!!

Det går bra med meg, er endel kvalm for tiden, spesielt på kvelden. I går kastet jeg opp for første gang. Er litt uggen på og av hele dagen, men det er værst på kvelden, tror det er det pga jeg er så trøtt. Men det er jo egentlig bare gode tegn så skal ikke klage. Er jo bare glad for symptomer!!

Hvordan har du det da? Er du nervøs eller slapper du mer av? Jeg føler jeg slapper mer av nå, men gleder meg veldig til ul i uke 12. Når skal du fortelle det til alle? Mange av vennene våre vet det og familien, men gleder meg til at det er offentlig. Men er redd for å si det også i tillfelle det skal gå galt, men det skal det jo ikke, hehe.

Kjøpte en mammabukse i helga, flau! Men ikke for at jeg trenger den så veldig, men det var veldig deilig. Men bruker den ikke offenlig enda. Men buksene er strammere enn vanlig og magen er oppblåst på kvelden.

Savner deg også vennen!!

Klem

Heia!!

Er litt uggen for tiden jeg også. men det gir seg hvis jeg spiser noe.. Kommer til å bli svær som et fjell.. Hurra.. :( Har også gått til anskaffelse av mamma-bukse, for de andre strammer sånn.. Så vi ligger likt der.. ;) Er super oppblåst jeg også, spesielt om kveldene som deg, skikkelig ubehagelig, men, verdt det!! For all del!!

Vi har allerede fortalt det til våre nærmeste venner, og familien da selvfølgelig, men ikke på jobb og sånn! Selv om jeg tror de har skjønt det for lenge siden, siden jeg har lagt sånn på meg.. Ja, ja.. Ikke farlig, de får tro hva de vil en stund til.. :)

Ellers er vi ganske avslappet ang graviditeten, håper jo at dette skal gå strålende, og har også en veldig god følelse rundt det hele..

Har ennå ikke fått meg fastlege, men jobber med saken.. Var IKKE så lett som jeg trodde!!

Må innrømmes at det har blitt kjøpt inn diverse til dette bøllefrøet, men har ikke tatt helt av ennå.. (Sikkert ikke lenge til..) Jeg, som alltid har sagt at ingenting skal i hus før uke 30, minst!!! Helst ingenting før ungen er ute.. Ja, ja.. (rødme) lett å la seg rive med..

Hvordan er det hos dere?

Mannen er ikke stort bedre, igår kom det pakke fra Danmark, til meg... Det var en body.. Sjekk denne linken..

http://www.roskilde-festival.dk/object.php?obj=13000c&code=45

Ha ha, var jo kanon stilig da!! Synes det er kjekt at mannen også synes det er stor stas!! Har liksom litt inntrykk av at mennene til venninner og sånn ikke har engasjert seg noe videre før ungen er ute, men folk er jo forskjellige og det blir jo gjerne litt spesielt når det er prøverør..?

Eller er jeg som nevnt før, uhyre mye trøtt for tiden, sover myyyye ennå, håper det roer seg om et par uker i det minste, føler jeg går glipp av så mye.. (Noe som overhodet ikke stemmer, for det skjer jo ingenting.. hi hi..) Men er så vant med å være full av energi og veldig rastløs, så dette er en stoooor omveltning for meg!! Den trøtte overarbeida mannen min er derimot storfornøyd.. Hmmm ;)

Nok gnål fra meg i denne omgang, håper jeg "ser" deg snart,

og at formen er strålende!!!!

Go'klem

• 2 uker senere...

Heisann rugevennen min!!

Sorry fraværet mitt, men er bare helt vissen når jeg kommer hjem fra jobb. Engasjementet mitt dreier seg om sofaen, være uggen og sooooove. Hehe det er rare greier dette. Men nå skal det vell snart bli bedre tider eller??

Men ellers er formen strålende. Er 11+3 idag og mandag er ny UL og da er jeg 12 uker. JIPPI!!!! Håper hjertet dunker i vei enda, krysser alt jeg har. Men sannsynligheten for det er jo stor da. Et vennepar av oss mista babyen sin i uke 12, så den historien skremmer meg. Men det skal jo ikke skje oss vettdu. Det er mange på jobb som har begynt å forstå at jeg er gravid, idag kom ei bort og sa, hørte du var gravid. Men det er ikke offentlig enda. Men etter ul mandag får det bare komme ut, orker ikke holde på det lenger. Når skal du si det til "alle"??

Har virkelig begynt å få mage nå, går nesten ikke ann å skjule. Hvordan er det med deg?? Er formen bra??Håper alt er vell med deg.

Så koselig at mannen din har kjøpt klær da!! Så søt! Minn mann er også engasjert, leser litt og syns det er spennende, men hadde nesten trodd det skulle bli mer. Men kanskje når magen kommer mer så skjønner han det.

Snakkes snart vennen!! Kos deg med spirå:-)

stor klem fra oss to her nede

Hei!!

Har en forferdelig drittdag idag, får ikke UL i uke 12 samma faen..

Så blir vel til at vi tar det privat, men provoserer meg kraftig..

Dyrt er det også hos Hausken, 750,- har jeg hørt..

Arg altså!!

Grunnen; Så lenge jeg ikke har blødd eller mistet før så er det ingen vits før uke 18-20..

Så nå har jeg grått en time..

Litt lei meg klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...