Gå til innhold

et dumt spørsmål...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I det siste har jeg hatt skikkelig vondt i ryggen..eller.. korsryggen, sånn at smerten går derfra og nedover låret.. og det er så vondt!!

men dette kan ikke gjøre noe med bekkenet?

Er så redd for å få bekkenløsning iløpet av svangeskapet/etterpå.. og lurer egentlig på om dette har noen sammenheng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde bekkenløsning i forrige svangseskap og smertene satt da mest langs bekenranden (nedenfor korsryggen) og ved halebenet + under ved symfysen. Jeg kan ikke sikkert si at dette ikke er tildlige tegn på bekkenløsning, men det ligner ikke de smertene jeg hadde. Be om henvisning til fysioterapeut neste gang du er hos legen. Han/hun kan sikkert si hva dette er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er du på vei? jeg hadde lignende smerter i mitt første svangerskap.desverre så var det ikke bekkenløsning:( men vil overhode ikke skremme deg..behøver ikke være noe galt.) Alle reagerer jo forskjellig og kroppen under en graviditet er merkelig,allt fra ryggsmerter til bekkenløsning osv osv.......ta deg en tur til legen du,de finner det nok ut:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg hadde slike smerter som du beskriver i mitt første svangerskap. Det er visst fordi livmora vokser og utvider seg at vi får slike smerter:) Og det må man vel ta som et godt tegn:)

 

Tvi tvi og lykke til:)

 

klæm:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg har også lignende smerter, men ikke nedover i låret. Men utfra mine anatomikunnskaper tipper jeg at du får vondt i låret fordi isjas-nerven eller en annen nerve som går til benet ligger litt i klem fordi livmora vokser. Tror ikke (og håper ikke) at det er bekkenløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke så langt på vei.. bare 9 uker...

og er litt overbekymret for bekkenløsning..

Det gjør så vondt at jeg blir galen. Jeg tenkte også muligens det var isjas.. vet noen hva jeg bør gjøre for å bli god igjen?

Har en jobb hvor jeg løfter så tungt og i slutten av dagen går jeg så ei gammel dame...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...