Gå til innhold

Har ikke tatt Folat i det siste.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fikke fått tatt Folat i det siste fordi jeg har vært så kvalm og spydd å greier. Håper bare ikke det vil ta skade. Er 7+4 nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forhåpentligvis går sikkert det fint, i alle fall hvis du har tatt Folat ei stund tidligere? Men uansett: nevralrørsdefekt er veldig sjelden, og det går vanligvis fint uansett! Håper kvalmen gir seg snart!

klem

Skrevet

HI her.

Jeg håper det! Har ikke tatt det så lenge heller.Var ikke helt planlagt dette her.

Skrevet

Går nok fint, tenker jeg. Hvis du er bekymra kan du jo prøve å ta det hvis du har noen tider på døgnet der du er litt bedre?

Hvis du er så kvalm at du ikke klarer å få i deg mat tror jeg forresten at du bør ringe til legen etter hvert.

Skrevet

Det går helt sikkert bra!!!

Jeg har to jenter på 6 og 9 år.. jeg brukte ikke folat når jeg gikk med dem og det har gått så bra så...

lykke til

Skrevet

Det går nok bra. Jeg var nesten 4 måneder før jeg fant ut at jeg var gravid sist gang. Tok ikke 1 folattablett, derimot p-piller hver dag, røykte og gikk på fylla i beste tro. Dattera mi er frisk som en fisk og veldig tidlig med alt. Dette går garantert bra, med tanke på folat.

Lykke til :)

Skrevet

det går nok bra. Jeg har ikke tatt folat i det hele tatt denne gangen. Sist gang fikk jeg elveblest som bivirkning, og det vil jeg ikke ha igjen. Før i tiden tok man ikke folat, og det gikk jo bra da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...