Gå til innhold

April: vb-76

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Singer!

Så koselig å høre at du tenker på oss. Det setter jeg veldig pris på.

Didrik er i veldig god form nå, han går i familiebarnehage og trives godt. En aktiv liten gutt. Han får medisiner tre ganger om dagen, noe som sikkert er med på at han er i fin form.

Han vokser også fint nå. Nå er han 10,1 kg og 80,5 cm lang.

Vi var inne til en stor undersøkelse på Riksen i september. Der avgjorde de at neste operasjon kan vente en stund til.

Vi skal på ny undersøkelse til legen vår på Ullevål i april/mai, så nå går det lenge mellom hver kontroll, noe som også er positivt.

Jeg går å tenker masse på neste operasjon nå, lurer på når den kommer til å være og om den gjør hjerteklaffen hans helt bra igjen. Det er tøft å gå å vente uten å vite noe. Nå er det opp til oss og tolke symptomer og vurdere om vi må ha han inn på sykehuset før neste kontroll. Innimellom er han klam og anpusten. Han sover også mye, syns jeg da. På natta sover han mellom 12-14 timer og på dagen kan han sove opptil 3 timer.

Han bruker også noen dager ekstra på å komme seg igjen etter at han har vært syk, men syk er han heldigvis sjelden.

Alt i alt er Didrik en aktiv, blid og fornøyd lite hjertebarn.

Det ble litt langt det her, men jeg klarte ikke stoppe.. Så det var vel det

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8128925-april-vb-76/#findComment-8148942
Del på andre sider

så godt og høre at det går så bra!!!!

forstår at dere har det tøft med venting på operasjon, det må slite veldig på dere som foreldre. er det ikke rart hvordan livet forandrer seg når en blir mor? ingen tvil om at en først og fremst er mamma:)

klemmer til didrik og hans hjertemamma:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8128925-april-vb-76/#findComment-8150118
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...