Gå til innhold

April: oppdatering:)

singer

Anbefalte innlegg

skrav et innlegg for vel en uke siden, og hadde vært leeenge bot fra sidene da. gøy og få være tilbake igjenn. veldi kjekt at så mage er her enda. har som jeh skrev sist flyttet. veldig nerme deg nå pia!!!!:)

er i oppstarten av egen bedrift, så har det litt travelt, men veldig gøy. er nordsjø enke, så jeg og eline er hjemme alene i to uker. det går veldig fint, siden de nermeste naboene er beste og oldeforeldrene til eline:)

deilig og flytte hjem igjenn!!!!

eline stortrivest i barnehagen. hun er skikkelig flink og prate, i banehagen sier de hun er på samme stadiet som tre åringene på språket. skryt!!!!!!:)

hun er blid og sosial.tegning og liming er helt topp. siden vi har hatt litt snø så har vi avansert fra pulk til ski. dette var ikke fullt så gøy:)

sitter også og koser oss med og plukke ut hus. så nestemann venter vi litt med:)

gøy og lese at alle har der bra.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen! Så kjekt at du finner tilbake til oss!! ;) Har du flyttet nærme pia? Da er du kanskje nærme oss og..-hvis du ikke bor på andre siden da.. altså nord for Pia.. :)

Jøss! Har dere prøvd ski??!! Vi har knapt prøvd akebrett...hehe.. men så var jo snuppa syk når snøen var her...

Så spennende å starte bedrift da! Hvilken type?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg. Så fint att du er tilbake igjen.

Så deilig å flytte nærmere familien da ettersom det virker som du er en del alene.

Hva slags bedrift er det du skal starte med da? Høres morsomt å begynne med noe eget egentlig. Har selv en drøm, men kommer nok aldrig til å kunne gjøre den virkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så pass. Ja nå ble eg nyskjerrig gitt. Hvor nærme er det snakk om da - noen mil?

Fungerer det at mann din jobber som han gjør?

Godt å komme seg i orden en plass der en har mange rundt seg om en skal jobbe slik i allefall vil eg tro.

Tenker bare på at du bor sååå nærme eg nå. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bor nok noen mil nord for deg ja:)

mener og huske at du bodde utenfor haugesund? sveio?

jeg er i opstartsfasen med eget galleri. har kjøpt rettighetene av mitt søskenbarn som har drevet det før. så i dag fikk jeg nøklene til mine egne lokaler, så np er det oppussing for fulle mugger!!!!

er jo driiit nervøs for at det ikke skal gå, men her må man bare satse!!!

det fungerer kjempefint og være nordsjø enke. mannen min jobber som konsulent, og reiser litt rundt om. men nå skal han snart starte i statoil. så da blir han på land en stund. kvir meg litt til det...deiligt at han har fri i lengre perioder, da er han 100% man og pappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...