_Nysgjerrig_ Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Ja, da er det snart torsdag da, og ny test... Er mange av oss som skal teste da skjønner jeg. :-) Men jeg har mange symptomer på graviditet, men teste negativt på mandag... Da var jeg hos legen og testet. (Var der egentlig for annen grunn, men tenkte jeg kunne teste iom jeg allerede var der.) Den var som nevnt negativ, men kan jeg allikevel være gravid? Skjønner det kan ta litt tid før HCG blir produsert.. Er det sikrere tester de har hos legen, i forhold til de en får kjøpt på apoteket, billg-tester etc...? Kan jeg være gravid, selv om testen viste negativ mandag? Er på min 4.IKM dag i mårra...
mammatil4gull Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 tok du blodprøve hos legen..ellers så skal apotek testene vere like sikre som dem urintestene hos legen
Gjest ønskebrønnen Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 det er normalt å teste neg. i de første dagene etter IKM. jeg er selv 5 dager etter IKM, og testet neg på lørdag og mandag. skal ta ny test i morgen tidlig og håper som bare det:) min venninde testet ikke pos. før 8-9 uke! ( visste det ikke før da, og testet hun tre neg. og to usikre til lege)
_Nysgjerrig_ Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2007 Nei, jeg tok en urinprøve... Men har lest her inne om folk som produserer HCG tregt... Tenkte kanskje jeg var en av dem. Er førstegangsprøver, som er utålmodig, og finner alle mulige håp! ;-)
_Nysgjerrig_ Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2007 huff... blir spennende utover detti altså!! Er egentlig fornøyd så lenge TR ikke kommer på besøk! :-D Både min mor, og søster fikk til på første forsøk, så jeg satser på jeg har arvet det genet! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå