Gå til innhold

Trenger litt hjelp her...:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest her inne om spotting, og det er liksom starten på mensen eller?? Jeg hadde ikm på lørdag/søndag, tr er ikke kommet enda, så jeg håååper jo! Men i går kveld og i dag kunne jeg skimte svak rødfarge når jeg tørka meg etter å ha tissa, og tenkte at okei, her kommer mensen. Så på jobb i dag satte jeg inn en o.b, men tok den ut senere, og det var ikke noe rødt på den. Fortsatt ingen tr!

I alle årene jeg har gått på p-piller, så har det vært enten-eller. Når jeg fikk mensen, så var det ikke bare sånn at jeg kunne skimte noe rødt først i flere dager, da kom den på ordentlig med en gang. Men dette blir min første mens etter at jeg sluttet på pillene, kan det være at jeg har begynt å spotte nå da plutselig? Huff, dette ble rotete!! Håper noen greier å forstå hva jeg mener, og kanskje kan svare meg...:)

Videoannonse
Annonse
Gjest ønskebrønnen
Skrevet

da jeg sluttet på pillen ble mens uregelmessig, første gang kom den over en uke tidligere enn forventet, men var ellers som en helt venlig mens.

har hørt at blødningene kan endre seg når man bynner/slutter på pillen..

men i ditt tilfelle høres det ut som om du hadde en festeblødning. ta en test om noen dager og se:) så får vi bare håpe:)

lykke til!

Skrevet

Detta har jeg lurt på også!! Takker pent hvis noen har svar :-)

Skrevet

eller så har du festeblødning det hadde jeg med siste mann .

Skrevet

Alle kropper reagerer forskjellig. Håper det kun var en festeblødning, og at du har hatt klaff på første forsøk! Jeg hadde også skikkelige mensperioder med pillen, men uten pillen så kommer det spotting i tillegg til at antall dager med mens varierer. Og når jeg går og venter på TR så tror jeg stressnivået øker og da forskyves IKM med mange dager - desverre.

Lykke til ihvertfall!

Skrevet

Tusen takk for svar, jenter!:)

Jeg håper, håper, håper at det var en festeblødning!

Men jeg tenker mye på det, og tror også at stressnivået er ganske økt, og at tr kan være utsatt pga det...

Kanskje det beste hadde vært å bare ta en test... Selv om det er fare for at testen er negativ, så får jeg hvertfall et svar da, og kanskje det gjør at tr kommer raskere, sånn at jeg kan starte på min andre pp!

Huff, det er nervepirrende å være prøver ja! Og jeg som bare er i min første pp!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...