Gå til innhold

trenger seriøst litt hjelp her...kjapt....!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

svigerinna mi og broren min skal ha baby sammen...men nå sier hun at d mest sannsynlig er slutt mellom dem... jeg skal bort til henne nå...broren min er på sjøen... men hva skal jeg si da? han er jo broren min og står meg veldig nært... å jeg og svigerinna er som bestevenninner....

hun sier liksom at han er mer gla i bikkja si og sånnt.... er d hormonene som gjør at hun føler alt så mye sterkere eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du bare ikke si det som det er, da... At du ikke vet hva du skal si...

Og så kan du jo i hvert fall be henne om å bruke litt tid før hun bestemmer seg for det ene eller det andre...

Lykke til! :o)

Skrevet

Vet litt åssen du har det da broren min er skilt, og eks-svigerinna mi kom til meg for å ha en skulder å gråte på når han hadde flyttet ut. Kunne ikke annet enn å trøste, men når hun begynte å baksnakke han til meg pr sms, måtte jeg fortelle henne at blod var tykkere enn vann, og at det ble helt umulig for meg å motta slike smser om broren min. Nå blir dette litt i andre enden av skalaen, men jeg tror jeg ville rådet henne på generelt grunnlag om å tenke seg om, spesielt i de omstendighetene hun er i, og heller bedt henne om å snakke med broren din når han kommer hjem. Det er jo som kjent utrolig mye følelser i sving når man går gravid, og man kan få utrolig mye rare tanker og perspektiver på livet i denne perioden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...