Gå til innhold

En bekymret mor trenger synspunkter fra dere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hele startet igår da jeg var på do og oppdaget fersk blod på papiret når jeg tørket meg. Sjekket da avføringen og oppdaget også mørk slim. Ble utrolig redd da jeg har en tendens til å tenke på det verste med en gang. Ringte legevakten og de sa mye sikkert bare for å roe meg ned om at det sikkert vær ingenting, men at jeg skulle bestille time hos fastlegen.

Så idag ringer jeg legen og forteller dette og da sier han akkurat det samme. "Det skjer noen ganger, ikke noe å bekymre seg for", men hvis det fortsetter så tar du kontakt.

Ble ikke beroliget av dette. Kan si at jeg har lenge slet med hemoroider så prøver å tenke at det kan være derfra blødningen kom, men det som bekymrer meg mer er det brune slimet. Har hatt influnesa og tok to ibux denne dagen og leste da på bruksanvisningen at det kan komme sjeldent en blødning i magen.Kan det være det som var hos meg???

Uff...Bekymret jeg... Ikke lett å gå og tenke på dette.

Noen med synspunkter ang denne situasjonen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,

var avføringen hard? Har merket på min datter at når avføringen er hard kommer det gjerne litt slim med, dette har også legen bekreftet, at det gjerne blir sånn. Tarmen ordner med smøring. Hvis avføringen likevel var hard og litt vanskelig å få ut, kan det jo være at det har medført en liten blødning - med naturlig årsak?

Skrevet

ja, den var hard, men det som bekymrer meg var at slimet var mørkt. Litt redd for at det var gamelt blod . Har selv hørt at så lenge det er frisk blod så er det ikke farlig. - men takk for trøsten allikevel.

Alt positivt hjelper på min bekymring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...