Gå til innhold

45 dager igjen... Og beskjed fra jm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Vil bare høre om noen andre har hørt det samme... Var hos jm i forrige uke, og da sa hun at fra i dag, så ville de la alt gå sin gang dersom noe startet. Altså, ikke oe blir gjort for å sinke fødselen. Hvorfor denne datoen? Noen andre som har hørt det? Er jo en milepæl for meg, da, men.... Sånn ellers vet jeg ikke hva det betyr... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er fra uke 34 eller 35 dem sier det.. da stopper de ikke en evnt. fødsel.. bebisen kan klare seg helt fint da :)

Skrevet

Det betyr vel sånn i bunn og grunn at de ser på baby`n som såpass utviklet og "ferdig" at den fra denne tiden vil klare seg fint utenfor mammas mage.(lungene ogsånt) Man håper jo baby`n fortsatt blir der en goood stund til, men er jo en betryggende tanke da :)

Skrevet

Det er jo herlig å tenke på :-)

Kom bare til å tenke på at hun sa det, men jeg har aldri sett det skrevet noe sted :-)

Skrevet

Ja, en måneds tid skal han iallefall mer enn gjerne få bli, men da begynner jeg sikkert bli rastløs... :-p

Termin 24 mars

Skrevet

så utrolig godt å tenke på.....:)

har 45 eller 46 dager igjen idag..:))

Skrevet

Jeg har også termin 24 mars :=)

Men jeg gikk 18 dager over termin sist så forventer ikke noe før termin,hehe :)

Skrevet

Jøss, er vi på samme dag alle tre da... Hvor skal dere føde?

Skrevet

hi hi 44 her!!

Skrevet

Kr.sand, er vel ikke så vanlig å føde akkurat på termin. Men det er jo lov å håpe på et par uker før helst:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...