mayaya Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Heisann! Vil bare høre om noen andre har hørt det samme... Var hos jm i forrige uke, og da sa hun at fra i dag, så ville de la alt gå sin gang dersom noe startet. Altså, ikke oe blir gjort for å sinke fødselen. Hvorfor denne datoen? Noen andre som har hørt det? Er jo en milepæl for meg, da, men.... Sånn ellers vet jeg ikke hva det betyr... :-)
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Er fra uke 34 eller 35 dem sier det.. da stopper de ikke en evnt. fødsel.. bebisen kan klare seg helt fint da
Silker Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Det betyr vel sånn i bunn og grunn at de ser på baby`n som såpass utviklet og "ferdig" at den fra denne tiden vil klare seg fint utenfor mammas mage.(lungene ogsånt) Man håper jo baby`n fortsatt blir der en goood stund til, men er jo en betryggende tanke da
mayaya Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2007 Det er jo herlig å tenke på :-) Kom bare til å tenke på at hun sa det, men jeg har aldri sett det skrevet noe sted :-)
mayaya Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2007 Ja, en måneds tid skal han iallefall mer enn gjerne få bli, men da begynner jeg sikkert bli rastløs... :-p Termin 24 mars
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 så utrolig godt å tenke på..... har 45 eller 46 dager igjen idag..)
jools Skrevet 7. februar 2007 #7 Skrevet 7. februar 2007 Jeg har også termin 24 mars :=) Men jeg gikk 18 dager over termin sist så forventer ikke noe før termin,hehe
mayaya Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. februar 2007 Jøss, er vi på samme dag alle tre da... Hvor skal dere føde?
jools Skrevet 7. februar 2007 #11 Skrevet 7. februar 2007 Kr.sand, er vel ikke så vanlig å føde akkurat på termin. Men det er jo lov å håpe på et par uker før helst:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå