har fått lita pia Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 får dere på dere de jeansen dere brukte før graviditeten? jeg får de på og syns faktisk de er blitt slappere i lårene..men kjenner at det strammer litt i livet når jeg sitter.. har enda ikke kjøpt noen nye bukser,bare et par gensere..
MillaMia Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Slik er det ikke for denne dama nei. Blir nok en stund til jeg får på meg de buksene ja;=)
har fått lita pia Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2007 hehe..slik var det med meg forrige gang..la på meg 30 kg da så det er ikke så rart..blir like sjokkert vær ¨dag over at jeg enda passer mine gamle klær..hm men får vel et vekthopp snart tipper jeg..skal til syden i mars og spørs om jeg passer sommerklærne da..??lov til å håpe da..men gjør ingen ting for å ikke gå opp i vekt
Lone35 =0) Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Samme buksa nei! Erru gal? Jeg har lagt på meg nesten en kilo fra start, men magen har jo vokst betraktelig. Ikke mulig å skjule at jeg er gravid. Bruker to Mamalicious-bukser jeg har kjøpt meg. De er kjempebehagelige og så er det dongeri.
Linchen Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Nei fred og bevare, det er lenge siden... Jeg går også for mammabukser fra Mamalicious, ikke nubbtjangs med noe annet!)
♡ wims Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 jeg får på meg jeansene mine, men jeg har ikke sjangs til å få lukket igjen smekken. så det går i hårstrikk i knapphullet og et magebelte over sammen med en lang (trang) mamma-tankTop. funker en liten stund til vil jeg tro, for beina har ikke blitt noe tykkere, tross 10 kg pluss siden oppstart (21+6). den aller største forskjellen er dog at jeg MÅ ta på meg mamma-trenings når jeg kommer hjem. jeg har aldri i hele mitt liv "hoppet i treningsen" når jeg kommer hjem. men det må jeg nå. og magen er forøvrig enorm - oi! sa legen min da jeg kom på kontroll i dag. - hehe, sa jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå