Gå til innhold

uke 22 -klær

Anbefalte innlegg

Skrevet

får dere på dere de jeansen dere brukte før graviditeten? jeg får de på og syns faktisk de er blitt slappere i lårene..men kjenner at det strammer litt i livet når jeg sitter..

har enda ikke kjøpt noen nye bukser,bare et par gensere..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik er det ikke for denne dama nei. Blir nok en stund til jeg får på meg de buksene ja;=)

Skrevet

hehe..slik var det med meg forrige gang..la på meg 30 kg da så det er ikke så rart..blir like sjokkert vær ¨dag over at jeg enda passer mine gamle klær..hm men får vel et vekthopp snart tipper jeg..skal til syden i mars og spørs om jeg passer sommerklærne da..??lov til å håpe da..men gjør ingen ting for å ikke gå opp i vekt

Skrevet

Samme buksa nei! Erru gal? Jeg har lagt på meg nesten en kilo fra start, men magen har jo vokst betraktelig. Ikke mulig å skjule at jeg er gravid. Bruker to Mamalicious-bukser jeg har kjøpt meg. De er kjempebehagelige og så er det dongeri.

Skrevet

Nei fred og bevare, det er lenge siden... Jeg går også for mammabukser fra Mamalicious, ikke nubbtjangs med noe annet!)

Skrevet

jeg får på meg jeansene mine, men jeg har ikke sjangs til å få lukket igjen smekken. så det går i hårstrikk i knapphullet og et magebelte over sammen med en lang (trang) mamma-tankTop. funker en liten stund til vil jeg tro, for beina har ikke blitt noe tykkere, tross 10 kg pluss siden oppstart (21+6).

den aller største forskjellen er dog at jeg MÅ ta på meg mamma-trenings når jeg kommer hjem. jeg har aldri i hele mitt liv "hoppet i treningsen" når jeg kommer hjem. men det må jeg nå.

og magen er forøvrig enorm :)

- oi! sa legen min da jeg kom på kontroll i dag.

- hehe, sa jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...