Gå til innhold

Ka dåkker gjør i dag?


Snupidupi

Anbefalte innlegg

I dag e det den store klesdagen hær i huset... har rydda, sortert, kasta, vaska, hengtopp og bretta klea heile dagen... men nu bynn det nu å bi litt ordn da... bærre nån kassa med klea som storesøstra har brukt som må sorteres etter størresle før di fær opp på kvestn... og litt meir å vask, tørkeskapet vårres har tatt kveldn, så kan ikke vask så mye æ orka på en dag længer :(

 

Har også sendt søknad på barnehageplass tel storesøstra... fikk ondt i mæ, men nu treng ho å kom sæ i barnehagen, ho kommer nok tel å stortrives også... værst førr mora ;) Men har nu Julie å trøst mæ me og det e jo ikke før tel høsten...

 

Julie har førresten sov i åtte tima i strekk i natt også fikk ho en pupp og søv tre tima tel :D Flenk pie...

 

Nei, nu sovna storesøstra, så æ ska ta me mæ gulpesnupp på vaskerommet og heng opp en maskin med klea...

 

Håpa dåkker har en super dag...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi,skal si du får gjort mye!!!!

Her hjemme blir det gjort liiiiiiiiiiiiiiiiiite husarbeid,altså....

Marcus liker ikke bæreselen, så det blir mye bæring... Og hvis jeg legger han ned i baggen,tar det ikke lang tid før han våkner...

 

Men vi har gått laaaaaaaaang tur ute idag! Kjempefint vær her på Sola! Men superduperkaldt! Gikk tur bort til sentrum,som er en halvtimes gange. Vaste litt der borte før jeg tok turen hjem igjen. Husker ikke sist jeg tok en så lang tur... Men det var digg!!! Hadde nesten ikke følelse i beina mine da vi kom hjem...

 

Ellers har vi sittet foran pcen og dibbet litt. Så har vi sett Oprah.

 

Han sov forresten 8 timer inatt før han våknet og ville ha mat. Så sov han i 2 timer etterpå!!! Føler meg uthvilt idag! Herlig!!!

 

Snart kommer sambo hjem fra jobb, så da får jeg endelig begynt på middagen.. Er kjempesulten,for det blir ikke så mye spising på meg på dagtid...

Så tar vi kanskje turen ut til et vennepar av oss. må komme meg ut litt. Har vært veeeldig usosial di siste ukene...

 

Ha en fantastisk dag videre jenter!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag har jeg kun fått rydda ut og inn av oppvaskmaskina...

Har en liten skrikarunge idag, som kun har sovet en time...på fanget mitt...

Han sov litt dårlig i natt og, så om han ikke sovner snart river jeg vel av meg håret her...:))

Slitsomt når han gråter bare jeg legger han fra meg i 2 min...

 

Nå sitter han i vippestolen, vipper han litt med foten , men han er temmelig missfornøyd... men kan ikke ha han på armen hele dagen...

Håper på en fin kveld :))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag har jeg kun satt på en kles vask og kokt flasker og laget mat til lille gutt:) sitter fortsatt i joggedressen og har ikke hvert i dusjen enda.. hehe.. er vel på tide det nå.. men var flink i går da.. da vasket jeg gulver tørket støv og skrubbet ned hele badet:)

men i dag har jonathan hvert en skikkelig mamma gutt skal bare ligge på armen og kose så da har jeg en god unskyldning for at jeg ikke har kommet lengre en i joggedressen hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på barseltreff:) Nå har vi spist middag begge to. Tuppa sover på sofaen og jeg dibber og ser på tv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på helsestasjonen med Sofie. Etter det var det hjem, og så bære litt på henne mens jeg skrapa sammen litt rot. Kom en dame fra barnevernet som holder på å videreutdanne seg, som filma oss for et prosjekt de holder på med.

Deretter har jeg dibba og kosa med Sofie,laga middag og dibba litt igjen, å så bretta sammen noen klær.

Nå skal jeg ta å gå meg en tur, før jeg henter 3 åringen hos en kompis han er på besøk hos.

 

Synes forresten Sofie har sovet uvanlig mye i dag, og liker det ikke for hun er så surklete og tett :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...