A:1977 Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Jobben planlegger tur til Warzawa 3. - 5. mai. Jeg har termin 21. juni. -Kan jeg være med? (Evt. trenger jeg å være med?) Er førstegangsgravid og vet lite om slikt.
Teddien Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 ing flyselskapet du skal reise med og spør dem, det er litt forskjellig fra selskap til selskap, du må også ordne deg en legeattest rett før du drar.
*RutIetutt* Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Jeg skal fly med SASBraathens til Gran Canaria i slutten av mai og har termin i juli - på deres nettsider står det at det er ingen begrensinger med å fly frem til 4 uker før termin - men det kan jo variere fra flyselskap til flyselskap. Lurt å ha med helsekort og evt legeattest på når du har termin ol så det ikke blir noe tull...god tur:o)
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Vi flytter til Norge fra New York i starten av juni, og jeg har termin 22 juli. Flyselskapet vi skal reise med har 4 uker som deadline, og vi reiser 6 uker foer termin, saa jeg kommer uansett til aa ha med brev fra obsteritikklegen min. Faktisk tror jeg vi kommer til aa legge siste kontroll til dagen foer vi reiser, slik at hun kan bekrefte skriftlig at jeg ikke er i ferd med aa foede. Proeve aa gaa i midtgangen saa mye som mulig, og ha med stoettestroemper. Usj...gleder meg IKKE til aa flytte saa sent, nei.
HeidiPeidiBeibi Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 Noen flyselskap har 4 uker, noen har 6 uker som deadline. Det er som de over sier foskjellig fra selskap til selskap. Man kan også fly etter dette, men da må man ha legeattest som sier det er greit. De fleste flyr til 2 uker før termin hvis du har legeattest. Så for deg burde det ikke være noe problem Hvis du har lyst da? Det er lov til å si nei til reise når man er gravid, det er jo en ekstra påkjenning, og man må passe på seg selv
tjorven 1 Skrevet 7. februar 2007 #7 Skrevet 7. februar 2007 Jeg fløy til Philipinenen da jeg var 7,5 mnd på vei landete hjemme igjen på dagen 36 uker. Hadde en fin tur, gikk masse rundt drakk masse vann. Men om du trenger å være med? NEI om du ikke ha r lyst har du nok full forståelse for det!
juliusen Skrevet 8. februar 2007 #8 Skrevet 8. februar 2007 skal på tur selv i uke 33.. fikk nettopp vite at det flyselskapet har en grense på uke 32!!!! ingen tur på meg nei:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå