☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Dro inn på fødeavdelingen Torsdag 1 Februar pga jeg trodde jeg lakk fostervan, noe jeg ikke gjorde og livmorshalsen var 4,2 cm og helt lukket så fikk beskjed om at her kom det til og ta sin tide før det ble baby på meg.. Blodtrykket mitt hadde gått opp til 130/85 så de la meg inn pga misstanke for svangerskapsforgiftning. la meg på kvelden og begynnte da og merke sammentrekkninger i magen de kom meg en ctg og det ble registrert at jeg hadde rier, etter noen timer skjekket de åpningen min men der var det ingenting..sovna til slutt og når jeg våknet neste morgen så hadde jeg 3-4 cm åpning og ble trillet inn på fødetuen. riene var fremdeles helt greie og gå med, frem mot formiddagen skjekket de meg igjen og da var det nete 5 cm og fikk bekjed om at nå kom det snart en baby, det eneste de sa var at hodet sto litt for langt oppe. lå i senga og spillte kort med samboeren min og riene begynnte og bli litt sterkere ble skjekket litt utpå kvelden men da hadde det ikke skjedd noenting, ble satt på drypp og fikk epidural, de skrudde av dryppet sånn at jeg fikk sove på natten. våknet dagen etter med ca 6 cm åpning men riene tok seg ikke opp.. klokken 11.00 tok de vannet og da ble det fortgang på sakene!!! klokken 12.04 var Emely ute etter 4 minutter med pressrier!! revnet ingenting, jordmoren kunne ikke se et skrubbsår eller noe. Hun veide 3170 gram og var 48 cm lang, hun kom 15 dager før termin. nå har vi kommet hjem og storkoser oss og stolte storebror ser på henne hele tiden.. lykke til videre jenter, dette er helt fantastisk!!
lillebøllaspringmadrass Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 gratulerer masse! kos dere!
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 7. februar 2007 #11 Skrevet 7. februar 2007 Gratulera kjempemasse med jenta di.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå