Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Får man 970,- pr barn? At når nummer 2 kommer så får man 1940,- (kjapp hoderegning) til sammen? Eller hvordan er det?? noen som vet?
Trollemor og snuppa! Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Man får mindre med nr 2 enn nr 1. Og enda mindre ved nr 3 osv.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Why???? Det er jo urettferdig mot de andre barna.. Om man f.eks skal sette bort barnetrygden og spare den til dem... Da har førstemann fått 970,- hver måned i flere år f.eks, så kommer nummer 2,3 osv og får bare litt + at førstemann og må få mindre på kontoen fremover da..... Herregud for en ordning.. En vits hele barnetrygden!
Trollemor og snuppa! Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 Ok.. hørte det bare på radioen en gang at man fikk mindre for neste barn. Jeg tenkte logisk dithen at det koster mer med nr 1 i forhold til klær og utstyr, men da skal ikke jeg spre usannheter.. hehe...
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 7. februar 2007 #7 Skrevet 7. februar 2007 http://www.nav.no/page?id=264
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #8 Skrevet 7. februar 2007 Man får 970 kr pr. barn, men det du skriver om sparing og uretferdighet om det ikke hadde vært slikt syns jeg er bare var dumt. Det er ikke meningen at man får barnetrygden for å spare. men for å bruke den på utstyr, dyrere husleie, mat etc som blir dyrere når man får barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå