ks23 med William og Lucas Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 er det 40 dager eller 21....Blitt litt forvirret der jeg..... Går nedover nå ja... Bare 53 dager igjen til termin men har en følelse at de kommer før jah... Ha en fortsatt fin dag jenter...
Lykkelig! :) Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 40 dager = høygravid 21 dager = fødeklar
ks23 med William og Lucas Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2007 Oki.... Kommer dette automatisk opp i nicket eller må man skrive det selv?!
Lykkelig! :) Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Det finner jeg ut i morgen!!! 41 dager igjen i dag. Jeg vil tro du må endre nicket selv ja uten at jeg kan si det 100%.
mayaya Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 Du må nok evt skrive det inn selv, ja :-) 5 dager igjen ti høygravid for min del! By the way, var hos jm i forrige uke, og hun sa at fra i dag ville de la alt gå sin gang dersom noe startet... Det er vel en milepæl det også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå