Gå til innhold

lite sex for tiden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei =)

er det bare meg og samboeren min som har lite sex for tiden?? vi har ikkje hadd sex på 1 mnd....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, takk i like måte. Skikkelig stusselig sex-liv. Sånn var det ikke sist gang, da hadde vi sex til to uker før fødselen. Blir kåt bare av å tenke på det...men så er jeg omtrent bare våken på denne tida av døgnet også og da er det uaktuelt med sex (er egentlig på jobb) og i tillegg skikkelig tung, hormonell og trøtt resten av døgnet. Har begynt å få angst for at jeg aldri mer skal få et normalt sex-liv.

Skrevet

Nei nei dette er helt normalt...Noen har mindre lyst enn andre vettu...Så slapp av dette er ingen ting og bekymre seg over....Selv er den veldig opp og ned, og det går da ann og kose på flere måter enn og måtte ha samleie f.eks :) Vi er jo veldig hormonelle og slikt under ett svangerskap og sånn også, og andre har større lyster enn andre.Hender det er noen mannfolk som rett og slett mister helt lysten pga det som skjer inni der, og er rett og slett redd for og skade babyen/fosteret......Helt ærlig selv nå så syns jeg sex gjør litt vondt nå og det er liksom ikke bare , bare med denne kula i veien..... Så slapp av det er flere av oss..Har netopp hatt en dårlig periode med samboer også og da er ikke akkurat høyest på lista.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...