Gå til innhold

Etter 5 min med prat - innvilget keisersnitt.

Anbefalte innlegg

Hei.

Vil bare si at hadde en fin opplevelse med fødselslegen. Min gutt ligger i seteleie. Jeg forklarte mine argumenter for ks, det var helt greitt for han. Var forberedt på masse overtaling til vaginal fødsel, men den gang ei. Ila 14 dager kommer han ut- vi gleder oss masse.

Fortsetter under...

Annonse

Nå ble jeg VELDIG nyskjerrig... Jeg fødde på Kongsberg i 04, endte i hastesnitt. Har litt problemer med å godta at ting gikk som det gikk, og har fått beklagelser i ettertid. Tilliten til jordmødre er desverre laber nå, derfor vurderer jeg Skien. Må se an samtalen med fødselslegen først da.

Kan du ikke oprette en profil så jeg kan sende deg en privat mail?

Jeg hadde også den letteste praten med legen.hadde time kl 14 og 14.15 hadde jeg fått ultralyd time og var på vei ut.

legen sa at han var ikke interessert i å plage meg så han ville bare vite hva jeg ville.måtte ikke prate om forrige fødsel eller noe. han ville også at jeg skulle slippe å ha med mange leger å gjøre så han ordnet slik at jeg fikk ultralyd time hos han.enda han er overlege spesialist eller noe slik.han skulle følge meg ut svangerskapet.han ville vite hvor lenge jeg var villig til å gå gravid slik at jeg fikk keisersnittet tatt den datoen jeg ville. helt utrolig.jeg var veldig overbevissst om at jeg måtte krangle meg til det.(har god grunn til det.forrige fødsel var ille,veldig ille.hastekeisersnitt og mye mer).

hammerfest sykehus er et dårlig sykehus men denne legen var super!!

Hei og lykke ti! Kan jeg spørre om hvilke argumenter du brukte når barnet lå i sete for å få keisersnitt? På mitt sykehus er de veldig vanskelige, jeg har et hastesnitt fra før og tvillinger som ligger i sete og det er da ikke noe problem at de kommer ut i sete sier de. Blir så frustrert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...