Gå til innhold

ikm uke 6 jenter! Noen som har testet???

Anbefalte innlegg

Ja, jeg får se om jeg klarer å vente til søndag...skal uansett føre inn resultatene på IKM uke 6 resultater. Skal følge med på deg også Tussa! (Jeg følger i grunn med på mange uten at jeg egentlig kjenner dem jeg....spennende det også på et vis...hehe)

Fortsetter under...

Heihei:)

IKM i går,og ingen TR. Men, har på følelsen av at hun kommer, alt tilsier det. Men, så lenge hun holder seg vekke er det jo et lite håp:)

Vet ikke helt når jeg skal teste. Vente til søndag kanskje? Tar det som det kommer:)

Lykke til alle sammen:)

Ingen tante i dag heller :) Og ingen spotting (som jeg alltid får før tr) Hadde de sinnsyke tr smertene iste, men dem gikk over, så nå skjønner jeg ikkeno.. Er jeg virkelig blitt gravid så fort?? Får vel teste i morgen når jeg står opp da.. bare for å se om den slår ut.. Hvis ikke får jeg vel bare smøre meg med tålmodighet...

hadde ikm på onsdagen å testa negativt me mårra urin. men tr e enda ikke kommet så æ håpe enda på at æ bare produsere lite av d derre stoffe som æ aldri klare å huske ka hete???

tenkte æ skulle vente t torsdagen me å teste på nytt, skal på blodgivning på fredagen (vis æ ikke e gravid) så da e d jo greit å ha sjekka 2 gang.

første mån etter pille slutt, så d e jo mye muli at d bare e derfor at tr e treg, men æ håpe.:)

lykke til alle sammen. håpe d e vårres pp:)

Hei hei...

Nå har jeg testa et par negative tester allerede jeg:-( Men har ikke ikm før søndag/mandag, så jeg tar ikke sorgene på forskudd da. Men har vel ikke helt troen på at det er noe i boks enda da..Men puppene er ømme nå, og de andre pp er det brystvortene som har vært ømme, men det trenger jo ikke være tegn på graviditet da. Får nå uansett vite svaret snart da.

Sitter her innhylla i forkjølelse og syns synd på meg selv, så det hadde vært koselig med en pos strek snart..Har bare billig tester å teste med denne gangen, og håper at det kommer en svaaak strek imorgen. Men idag var det ikke tegn på noe iallefall.

Lykke til jenter, ikm uke 6 har altfor lite gravide enda!!!

Annonse

Jeg våknet kl 0545 idag og måtte tisse, og siden jeg hadde bestemt meg for å teste med morgenurin måtte jeg jo gjøre det så tidlig da...

Og jammen kom det ikke et svakt kryss etter ca 5 minutter.

Det betyr da positivt det vel??

(det står på cb sin at man ikke skal avlese etter 10 minutter, men sååå lenge ventet jeg ikke....)

Så da er jeg vel gravid da! :))))))))))))))))99

Ooooi,grattis!!!!!!!!!fint å høre dette når man nettopp har våkna,hehehe....

testa neg sjøl igår...mn fikk plutselig lysbrun/rosa uflod, men så stoppa det opp.Og inatt begynte det på igjen.Har ikke blitt noe mørkere farge heller....blir ikke akkurat klok på dette her nå eg :P noen som vet hva som skjer med meg?hadde ikm torsdag.....

Lykke til da Dizzie ;)

Takk, takk....jeg småblør rosa selv jeg, noen dråper her og der. Gjorde også det i første svangerskap og det gikk helt fint, så jeg håper jo at det skal gå bra nå også...

Du kan jo være gravid men for tidlig til at det slår ut på testen? Evt forsinket EL slik at det du har nå er en festeblødning 7 dgr etter EL? Eller det kan være TR...vanskelig å si..

Lykke til du også!

Gratulerer med spiren Dizzy!!!! Heldiggrisen:-)

Jeg fikk neg test igjen idag og har vel ikm imorgen..Igår hadde jeg litt rosa utflod, men ikke noe idag (merkelig) pleier jo alltid få tr med en gang jeg begynner å få tegn til spotting..Men regner med løpet er kjørt siden graviditets test idag var helt hvit. Så tanta på sopelimen kommer nok i natt/ imorgen:-(

Lykke til til etternølerene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...