moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 kjenner jeg begynner å bli skikkelig rastløs nå... Har såå lyst til å teste! Men siden syklusene er så ustabile er det vanskelig å vite når jeg bør teste... Tar utganspunkt i 28 dager denne gangen, da er ikm i morgen. er på 3 pp nå, den første var på 34 dager, den andre på 25 dager... Så spennende blir det! Får prøve å holde meg til helga om ekke tr kommer før da... Sukk!!!
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2007 GRATTIS!!! Så koselig å høre at det er noen som får det til denne pp. jeg prøver å være tåplmodig, men.. Vet jo at det kan ta tid, selv om det gikk raskt med gutta mine....
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2007 dytter...dytter!
To tupper Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Har testa vet du, men den var som forventet negativ. Har IKM i morgen, men ved forrige graviditet viste den ikke positiv før det var gått minst 7 dager over IKM. Med andre ord var det bortkastet test i dag, men man kan jo aldri vite. Selv om jeg tror tanta kommer i morgen så har jeg et lite håp om at hun holder seg borte. Pleier alltid å få brun spotting på tirsdagen før IKM. Har 28 dagers syklus, og hadde EL torsdag for to uker siden. Ikke noe tegn til hverken spotting eller tanta. Har lovet meg selv at jeg skal vente til tirsdag med å teste hvis ikke tanta dukker opp. Kan jo tro jeg klarer det!!!!!! Skal være sterk! Spennende tider dette her. Hadde vært kjekt å slippe 9pp. Lykke til alle sammen!
smil! Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 Jeg tør ikke teste -har litt testefobi :-) Jeg har IKM i dag, tror jeg. I dag er dag 31, har ikke gått over det før. TR pleier å komme mellom dag 28-30. Men ingen spor i dag heller. Jeg er så spent og liksom sååå gravid allerede :-) Kommer til å bli den nedturen hvis jeg tester negativt. Men skal prøve å holde meg til fredag-lørdag, da bør jeg teste positivt hvis jeg er gravid. Vi har prøvd i 5-6 mnd, og sist gang gikk det på første forsøk. Jeg er skikkelig utolmodig, sjøl om jeg veit det er vanlig å prøve ganske lenge.
To tupper Skrevet 7. februar 2007 #7 Skrevet 7. februar 2007 Ikke få panikk hvis testen er negativ og tanta ikke er kmmet. Jeg gikk som sagt minst en uke over før testen slo ut! Håper det spirer og gror!
Lille My ønsker nr 3 Skrevet 7. februar 2007 #8 Skrevet 7. februar 2007 Heihei.. har ikm ca i morgen...er kjempekvalm for tiden,har mye halsbrann også.sist jeg var gravid hadde jeg masse halsbrann...men mulig man ønsker det så mye at symptomene er psykisk.Jeg tror jeg skal teste meg i mårrå hvsi ikke jeg får tantebesøk.,.
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. februar 2007 uff det er nervepirrende dette... og sååå stor nedtur om tr kommer eller negativ test... Men det ender jo som regel godt til sist da! jeg ba mannen min kjøpe med test hjem i dag, men han rakk ikke apoteket her vi bor, stenger kl fem. Kankje like grei? Da går det iallefall en dag til før testing og da er jeg på dag 29...
yvve73 Skrevet 7. februar 2007 #10 Skrevet 7. februar 2007 Jeg testet negativt i går, men TR har ikke kommet enda, og det føles ikke som at det kommer noe heller. Hadde IKM i går, i dag el. i morra.........Litt usikker. Jeg var nok litt for utålmodig og testet på ettermiddagen, og da kan den lettere slå ut negativt. Jeg har bestillt flere tester, regner med at de kommer i posten på fredag. Så da tester jeg lørdags morgen tenker jeg. Håper den er positiv da. Hvis ikke TR kommer da selvfølgelig. Jeg har så mye symptomer, og føler meg gravid, men er fullt klar over at psyken kan gjøre mye her. Er så spent....Føler meg oppblåst, samt at jeg hadde flere dager med murring i mage og korsrygg forrige uke. Det har jeg aldri kjent før, så jeg håper det var festesmerter....
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 7. februar 2007 Vanskelig det med sykluser altså... Sluttet med pp i november, fikk deretter tr på dag 34. Neste syklus kom tr på dag 25! Da blødde jeg i tre dager( som normal mens), litt på dag fire, opphold i tre dager, deretter full mens i tre dager igjen.. Veldig merkelig! kan kanskje ha vært en tidlig sa, hvem vet`? Nå er jeg på dag 27, og regner ikm i morgen, men det er som sagt veldig usikkert... De andre pp har jeg hatt symptomer, denne gangen er det veldig lite. Er trøtt og sliten, men kan jo være det elllers også... Spesielt når gutta mine har fått vannkopper i tur og orden! Så det blir spennende ja!
Guldamedgull Skrevet 7. februar 2007 #12 Skrevet 7. februar 2007 har testa neg. men gir meg ikke. venter et par dager til!!!!!
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #13 Skrevet 8. februar 2007 ikm i dag... ikke testet ennå, da syklusen er på bærtur.... Så må bare ta utganspukt i 28 dager, får se når jeg tester. Alle som tester i dag får ha lykke til da! Kanskje jeg sniker meg til en test i morgen tidlig allikevel.... er sååå dårlig til å vente! Det stikker i livmora i dag, på den ene siden. Noen med det samme?
Nutmeg Skrevet 8. februar 2007 #14 Skrevet 8. februar 2007 Samme som Moki. IKM i dag, men velger å ikke teste pga idiotisk syklus. Regner meg hun kommer, så jeg tror ikke jeg kommer til å teste før over helgen dersom det blir nødvendig. Stikkinger i magen og et grusomt pms-humør:( Lykke til dere som tester i dag, og trøsteklemmer til de med testeskrekk:)
bebbis1 Skrevet 8. februar 2007 #15 Skrevet 8. februar 2007 Jeg skal prøve å vente med å teste til lørdag, har IKM i morgen. Hadde mens smerter og vondt i korsryggen for ca 1 ukr siden. Pleier å ha mens smerter 2 dager for mensen kommer, men har ikke det nå så jeg vet ikke hva som skjer jeg. Håper på en baby, men tanta kommer sikkert. Lykke til alle sammen!
Dr. Horrible Skrevet 8. februar 2007 #16 Skrevet 8. februar 2007 Har ikm 10-12, kjem til å teste på søndag om ikkje tr har dukka opp. Fekk poitiv test to dagar før ikm sist. Ingen symptom, men livmortappen er i alle fall "lukka og låst" enn så lenge.
☆Monica80♥ღSiriღ♥ Skrevet 8. februar 2007 #17 Skrevet 8. februar 2007 Har IKM i dag, men ikke sett noe til tanta.. *jippi* ikke kjent noe til de smertene som jeg alltid har heller... Så om ikke tanta har kommet til lørdag eller søndag, blir jeg å teste Har hatt 1 tr etter at jeg sluttet på pilla, så om den sitter nå blir jeg lykkelig!!
Nela Skrevet 8. februar 2007 #19 Skrevet 8. februar 2007 Jeg ble virkelig skremt i sted. Hadde litt vondt/murringer i magen. Har ikm på lørdag. Da jeg var på do trodde jeg at mensen hadde kommet allerede. Men det viste seg å bare være litt utflod i trusa som har litt rosa mønster. Det var bare litt av mønsteret som fikk det til å se ut som blod! Ble jo så lei meg for at tr "kom" to dager for tidlig. Gjett om jeg skal kaste denne trusa!! Må bare le av meg selv, blir jo helt tullete av å vente-vente-vente...
smil! Skrevet 8. februar 2007 #20 Skrevet 8. februar 2007 Jeg hadde IKM i går eller tirsdag, men har ikke testa ennå. Jeg springer på do hele tida for å sjekke om tanta er kommet, men ingen spor etter henne :-) Vanligvis spotter jeg i to-tre dager før. Tempen ligger mellom 37.5 og 38 og det har den gjort siden EL. Jeg er såååå spent! Jeg tror jeg skal teste på lørdag. Du med trusa - det der har jeg også gjort, men med toalettpapir med rødt mønster. Så teit :-) Haha
*RosaliTa* Skrevet 8. februar 2007 #21 Skrevet 8. februar 2007 Sist hadde jeg 24 dagers syklus, litt ustabilt etter pilleslutt. Men hadde vanligvis 28 dagers syklus. Idag er d dag 24 og jeg bare måtte teste, mn den var negativ. Ingen tegn til mensen. Hadde menssmerter tidligere i uka. hmm ??
Høstmamma27 Skrevet 9. februar 2007 #22 Skrevet 9. februar 2007 Testa på torsdagen og den viste seg å være negativ.hadde ikm igår,mn tr har enda ikke dukket opp,går aldri på overtid når det gjelder tr så håper det er noe her ass har syklus på 31dager.... Hatt ei del symptomer i det siste...blant annet stikk på venstre side,trøtthet,humørsvingninger,stikning på korsrygg,kvalme, oppblåst og litt ømme brystvorter...får håpe at det ikke er tr-symptomer da....skal vente til lørdagen med å teste...vært så utålmodig denne uka.tatt 2 g-test...får håpe den viser seg å være positiv på lørdag *krysse fingrene for alle*
Dizzie_mortil3 Skrevet 9. februar 2007 #23 Skrevet 9. februar 2007 Jeg er så trist og lei idag så... Tempen falt drastisk i morges, men jeg henger i det lille håpet om feil temp fordi jeg tempet 2,5 time tidligere enn vanlig og dessuten er forkjølet og tett i nesa, har sovet med åpen munn helt sikkert! Jeg spotter bittelitt men det kan være både TR og baby det... Og så er jeg så varm idag at jeg målte temp utpå formiddagen også og da var den kjempehøy igjen! Jeg har IKM imorgen...tenkte å utsette testingen til søndag men jeg vet ikke om jeg klarer... Uansett bør jeg vel vente til imorgen og teste med morgenurin??
Høstmamma27 Skrevet 9. februar 2007 #24 Skrevet 9. februar 2007 Ville ha venta te søndagen med å teste meg hvis eg var deg....men det e ikke lett å vente nei morgenurin e kanskje best ja vente spent for å se resultat fra deg på søndagen da
☆Monica80♥ღSiriღ♥ Skrevet 9. februar 2007 #25 Skrevet 9. februar 2007 Ikke turt å teste i dag heller jeg.. Symptomer har jeg vel nok av.. Kvalm nesten hele dagen, slapp og bare lyst å sove men får ikke til, våknet i dag tidlig av luftsmerter i magen.. Se om jeg tør teste i morgen eller på søndagen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå