Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

Jeg hadde nok fortsatt aa klatre om jeg ikke hadde vaert saa trött og daarlig i begynnelsen av svangerskapet mitt, men jeg har hört om andre som har klatret til magen var for mye i veien.

Det er jo ikke nödvendig aa utsette seg unödvendig for farer heller.. du föler nok selv naar du mener det er forsvarlig aa stoppe om du har holdt paa med dette lenge !

Det som er det vaerste er jo om man mister grepet og faller, magen kan jo komme borti veggen !

Men kos deg saa lenge du kan :)

Andre vil nok si det stikk motsatte ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8127780-klatring/#findComment-8144102
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Hei,

Jeg er i uke 22 og klatrer nå kun topptau. Har ikke følt behovet for kroppssele enda, men vil nok teste det etterhvert. Topptauklatring er ikke noe problem og jeg skal holde på så lenge jeg orker. Jeg holder meg unna leding ettersom fallene da kan bli ganske lange. Men å falle med magen inn i veggen, det ville jeg ikke vært redd for. Jeg har buldret mye før, men synes det blir litt i tyngste laget og føles ikke så bra med hopp og fall fra veggen selv om landingen er myk, sånn sett føler jeg meg tryggere i et topptau. Tunge og eksplosive bevegelser, som i buldring, er vel heller ikke anbefalt for gravide.

Jeg merker jo at klatring er tyngere og at jeg må gå ned i gradene, noen bevegelser som lange strekk o.l. går liksom ikke lenger... men har stor glede av det enda og har tenkt å fortsette så lenge jeg klarer :) Mener jeg har hørt om folk som har klatret helt frem til fødsel nesten...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8127780-klatring/#findComment-8542399
Del på andre sider

• 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...