Mara76 Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Noen her som vet omtrent hva denne koster??? Finner ikke noe på nettet.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 5999 med hardbag, sittedel regntrekk, mygnett og laken
Hogne&Anneli Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 På Svinesund står den priset til 3999 kr, kun sportsdel. Godpratet litt med dem, så kunne fått kjøpt den for 3500 kr! Mener det er 06 modellen. Med bag, var den rundt 4500-5000kr. JEG VIL HA, JEG VIL HA! uff. Barnevogndilla, og lovet sambo å holde meg til den vogna vi nå har. *grr*
mammmamia ** Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Haha, kjenner altfor godt til den, Hognegutt :-D Sambo har heldigvis gitt opp, så jeg får kjøpe hva jeg vil så lenge jeg selger en vogn før jeg kjøper en ny :-) Hehe..!
Hogne&Anneli Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 he he he, glad det er flere. Leste et innlegg om andre som hadde samme dilla da jeg gikk gravid, og kunne skjønne hvordan det gikk an?? Vell, nå vet jeg det. Hoh, så raskt jeg kjøper meg ei ny vogn, finner jeg en annen jeg har lyst på. Kjøpte ny vogn før jeg fikk solgt den forrige, samt. tapte litt på det, så barnevogn er ikke blitt et populært tema her hos oss.....:-/
Hogne&Anneli Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 Stakkars sambo. Det er jo galskap! Det er jo andre ting gutten vår trenger mer.... Har tatt meg i nakkeskinnet. Så her blir det ingen ny vogn før nestemann kommer......hm.........lurer på når det blir.....
mammmamia ** Skrevet 7. februar 2007 #7 Skrevet 7. februar 2007 Haha, jeg vet!! Skjønte det ikke med førstemann, hadde en vogn i 18 mnd (!!!) uten å tenke over at det fantes annet, men da jeg først byttet den ut var det gjort, hehe..! Tror aldri jeg finner den 100% optimale vogn jeg, selv om OTH er pretty close, men det morsomste er jo nesten å prøve da, hehe..! :-) Blir nesten skuffa om jeg finner en perfekt vogn ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå