Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

bor i drammen, fikk jente desember, forsatt ikke fått noe barne trygd!!! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her får vi det siste dagen i mnd. Kan ta noen mnder før man får utbetalt, men man får etterbetaling da.

Skrevet

Hei. Jeg fikk i sept. Fødte i juli. Du får ikke for den mnd barnet kom til verden. Du får for to mnd i feb. Da får du etterbetalt for januar også.

Skrevet

Jeg fikk gutten min 30. sept., og har fortsatt ikke fått noe.

Jeg fikk derimot da jeg fødte jenta mi i uke 21 i romjulen 2005, hun ble ved en feil meldt som levendefødt...

Det ble mye brev og telefoner fram og tilbake da, og jeg fikk stoppet barnetrygden etter hvert.

Nå som jeg virkelig skal ha, får jeg ikke. Tror kanskje jeg var litt "krass" mot de, for jeg var i en sårbar situasjon, men bør jo få til sønnen min nå dah... De tror vel ikke jeg har klart å få en baby igjen bare 9 mnd etterpå... Men de bør jo ha fått papirer fra sykehuset.

Skal ringe dit i morra.

Men, det jeg egentlig skulle si til deg... jenta vår ble født 29. des., og barnetrygden kom ikke før i mars. Da fikk vi for jan., febr. og mars. Så det tar nok litt tid før det er i gang.

Skrevet

da får slutten av denne mnd..du må oppgi konto nr ditt

Skrevet

jeg fikk jente i des. fikk brev i jan om at jeg skal ha fra jan, men første utb. i feb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...