Gå til innhold

Katti har dokker tenkt å bynne me grøt?


Tess30

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har i utgangspunktet ikke tenkt til å begynne med noen annen type føde enn pupp før hun er 6 mnd, men det kan vel hende at vi lager litt velling fra 4 mnd. Jeg har masse melk og ammingen går så greit og så lenge hun er fornøyd med det så venter vi med grøt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fort jeg ser at Jonatan ikke er fornøyd med bare mm og mme lenger begynner vi med Velling/grøt. Fornøyd foreløpig, så da får vi se når vi starter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm.... hvor gamle må de være før de kan få litt grøt da?? trodde de måtte være rundt 4-6 mnd jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

Tror jeg skal prøve å gi litt grøt fra han er 4mnd. Men må se det litt an. Foreløpig blir han mett på mme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å begynne med litt grøt på kvelden når hun er 3-4 måneder..

Mest pga at hun våkner mye om natten og er sult at grøten,så håper at grøten skal gi henne litt mere metthetsfølelse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nok litt tidlig for vår del, 5 1/2 uke bare... men har hørt om de som har begynt litt forsiktig i 2-3 mnd alder...

hvor tidlig kan man begynne med risvelling???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske anbefalinger er ikke fast føde før 4 mndr, men i andre land sies det at velling er ok tidligere -bla i sverige tror jeg.

Vi skal begynne fra 4 mndr, da jeg går ut i jobb når hun er 5 mndr er det greit å ikke være totalavhengig av puppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...