Gå til innhold

Noen flere her med hetetokter?

Anbefalte innlegg

Jeg har så innmari hetetokter, spesielt på kveldene.. Er nesten så jeg koker over.. Samboer syns ikke det er like artig at vi må sette opp verandadøren når det er -7 grader ute.. Men jeg renner nesten bort.. Er det flere av dere der ute som har det sånn nå? Har 22 dager igjen til termin.. Om natten står vinduet oppe, og jeg sover naken.. Våkner gjerne svett og uten dyne i løpet av natten og på morgen... Greit at temperaturen ligger litt over normalen under svangerskap, men syns det tar litt av nå:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8127538-noen-flere-her-med-hetetokter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å ja, her er det hetetokter. Svetter av ingenting, noe som er veldig ubehagelig. Ligger med vindu opp om natta uten klær som deg, og kan fremdeles være for varm. Setter opp døra i stua for ¨å få inn litt frisk kald luft, men den får ikke lov Har fremdeles 49 dager igjen..

Har akkurat samme problemet. En kjapp tur på butikken og jeg ser ut som jeg nettopp har løpt 1000 meter'n ;) Er vel hormonene el nå sånt, har skjønt at det er vanlig i hvertfall. Jeg insisterer også på regelmessig lufting og åpent vindu om natten, noe som ser ut til å kanskje plage omgivelsene litt, siden det for tiden er 25 minusgrader ute. Haha :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...