kokelimonke Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Synes plutselig jeg reagerer veldig sterkt på melk, eser ut med en gang jeg spiser/drikker et eller annet med melk, men kan jo hende det bare er systemet som er litt i ulage har hørt om folk som er allergiske, men som under graviditet kan spise det de er allergiske mot.. Jeg er allergisk mot hvetemel og hadde håpet jeg kunne gafle i meg en grandiosa f.eks, men har ikke turt foreløpig... Hvordan er det med dere? Noen som har merket noe annerledes?!
doble Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Har ikke merket noe denne gang.. Men sist fikk jeg elveblest av epler!! Aldri reagert på noe som helst før.
VinterSol+2 Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 hm. jeg reagerer vanligvis på noe nøtter, men nå reagerer jeg på det meste av nøtter... og ellers har jeg fått litt utslett i ny og ne, uten å ane hva det kommer av. så, svaret er vel ja, tenker jeg:)
ramløsa- nok en gang Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Får lettere mageknip, f.eks hvis jeg spiser mye frukt en formiddag og ikke noe brød. Må kanskje sørge for å ha kli litt lettere tilgjengelig..
Xenaen Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Hei, jeg tåler ikke appelsinjuice når jeg er gravid. Det vil si, jeg får diare av det - og av og til er jo det fint (når man har en begynnende forstoppelse eller noe anna fælt) Hadde det sånn med førstemann og nå med nr tre. Ikke under graviditeten med nr to. Rart, hva?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå