Gå til innhold

Hjelp!!!! Kulen vil jo ALDRI forsvinne:o( :o(

Anbefalte innlegg

Det er snart 8 mnd siden jeg tok ks. Og etter dette fikk jeg en kul på høyre side. Var innom føden ca 2 mnd etter fødsel og forklarte kulen og fikk bare beskjed om den ville forsvinne etterhvert. Vell de gjorde den ikke. Fikk ekstra ul for å skjekke om det var evnt, feil på den men legen jeg fikk klarte ikke å bruke ul på rett sted + at han snakket rart. Mellom svensk-tysk norsk-dansk så jeg skjønte meget lite av det han sa til meg. Snakket med min lege også om dette og han sa bare: Vent til neste ks så blir det årnet... GRRRR jeg skal IKKE ha flere ks.

Så nå sitter jeg hær med min vakkre kul, ehm NOT på høyre side. Den er stygg og slettes ikke noe pen å se på. Er ekkelt å må få noe man aldri har hatt før. Når jeg ligger på mage så fylles den med luft og blir enda større. Og når jeg trykker på den får jeg vondt og man hører ala samme lyd som når magen rumler. Den synes hvis jeg har joggebukser på meg og den plager rett og slett livet av meg.

Andre som har samme problem?? Kan jeg gjøre noe med dette???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8127501-hjelp-kulen-vil-jo-aldri-forsvinneo-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...