Hege *fødeklar!* Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 hadde vært morsomt og se hvor lenge vi gikk over..et slags kappløp med babyene våre, hehe helt uskyldig altså
Hege *fødeklar!* Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2007 LisaH, jaja en dag fra eller til spiller ingn rolle, det blir likevel spennende og se Skal du til overtidskontroll eller?
MaJe å go-gut`n:) Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Jeg har termin i dag=) Skal på kontroll i morgen da, til vurdering får igangsetting pga stor baby... Håper noe skjer av seg selv før det, men d ser dårlig ut
LisaH Skrevet 9. februar 2007 #5 Skrevet 9. februar 2007 hei igjen! Jeg har time hos jordmor den 12.2 og så er det overtidskontroll den 19... Føles som en evighet til...! Hadde skikkelig masse harde kynnere i går, og veldig vondt på ene siden av magen, hjalp litt etter et toaletbesøk, hadde håpet at fødselen var igang nå, fødte 1 måned for tidlig med førstemann
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #6 Skrevet 9. februar 2007 jeg har menstermin i dag, om det teller? Var på kontroll i går, og fikk beskjed om at ting var på gang. Hun kommer ikke lengre ned i bekkenet før vi ser henne .)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå