PrøvLykken Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Var på ultralyd i dag. Var skikkelig nervøs då me kom inn, men skjønte ganske fort at jordmor var rolig. Fekk sjå vedig mykje, og ho var veldig flink til å forklara!! Kunne telja fingrar og tær, såg hjarta, nyrer, fekk termin to dagar før!!! Til slutt kikka ho etter kjønn, og ho var ganske sikker på at det var ei lita jente, men ville ikkje anbefala å kjøpa alt i rosa... Kjempedeilig å endelig ha sett babyen vår!!!
Søskendrøm<3 Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Har akkurat vært på ul jeg også. Gruet meg veldig jeg og, men alt så bra ut. Hun trodde at jeg skulle få ei jente :-) Var en helt spesiell opplevelse. Lykke til videre, og kos deg med nurket i magen.
superhappy32-guttemamma Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Ja samme her, var på ul i går og så mye; hjerte, lunger, magesekk og lillehjerne og at han ikke har hareskår og han, (det blir en gutt )viste fingergymnastikk og alt ting, sutta på tommelen og! Veldig gøy, jeg løp sporenstreks ut og handlet litt i blått igår! Vi ble veldig glade, men merket at jeg var sliten i går kveld, sliten men lykkelig. Både far og jeg har nok vært litt spente på forhånd selv vi ikkehar definert oss slik. Deilig i dag. Føler meg heldig som kan bruke tid til å tenke på navn av riktig kjønn.
PrøvLykken Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2007 Så fint å vita at me er fleire som har det på samme måte! Sjølv om eg syns min unge er heilt spesiell, blei eg veldig glad for å høyra at ho såg heilt vanlig og normal ut:) Må vel venda meg til å sei ho no, har kalt ho for han heile tiida:)
VinterSol+2 Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 så gøy at dere alle har hatt positive ULopplevelser! Kos dere med minnene, snart får dere møte bebisene i levende live! Jeg skal også ha jente. som jeg gleder meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå