Gå til innhold

verrei har født..


desemberbebis & gullene

Anbefalte innlegg

hvordan begynte symptomene på babyen din på rs virus. kan du skrive litt om det... har ei jente hjemme som er syk

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det begynte med at hun ble mer slapp og sov mye mer enn normalt. Mindre og mindre spising. Ble mer forkjølelsessymptomer, men ingen feber (ikke noen dager). Hun ble tungpustet og hostet nå mye. Hørte surkling i brystet av mye slim som ikke kom opp og etterhvert også piping på utpust, som ved astmaanfall.

Hun gikk ned 1/2 kilo på 2 dager og var helt blek. så slapp at hun nesten ikke orket puste mer, men da var vi heldigvis allerede på sykehuset. Fikk også sonde så jeg kunne pumpe meg så hun fikk mat og næring i seg til å bekjempe det som herjet i kroppen.

 

Håper du slipper unna et sikt mareritt. Ikke noe jeg unner noen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du hadde skrevet inne hos hun med baby som har halsbetennelse. Christel hadde ingen økning på CRP heller, altså ingen betennelse noe sted. Så bare vær obs. Er også bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite om det kan være RS. Tas da en neseprøve (langt bak og av slimet de kan suge ut derfra).

Nytter heller ikke å gi noe slimløsende, blir liksom bare værre da, og heller ikke noe annet søtt som kan øke slimproduksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, nå får jeg litt angst kjenner jeg.. vesla vår har sovet så og si i hele går og i dag, det har gått 4-5 timer mellom hvert måltid, da er det vanskelig å få i henne maten, må gi opp før vi har kommet til 100 ml. Hun nyser en del når hun er våken, og blir fort trøtt når vi leker. Hun sovna på stellebordet etter badet i går, virka helt utslitt. Fortsetter hun slik går hun hvertfall ned i vekt. Ringer helsestasjonen hvis det er sånn i morgen og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...