Gå til innhold

Oppussing av bebi-rom, tips til gardiner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! Har så lyst å finne noen fine gardiner til lille-jenta som kommer. Noen som vet hvor man får kjøpt noen fine jente-bebi-gardiner? Eller evt. bare bebi-gardiner? (Ole Brum, kanskje e.l.)

Bor i Oslo.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette lurer jeg også på (til gutt for min del), så dytter litt jeg..

Skrevet

de har noen fine lift-gardiner hos Princess hvertfall.. til både gutter og jenter. og så er det litt mer å velge mellom i vanlige gardiner til nurkene hos KID:) tilbud på sengetøy til de minste har de også...

Lykke til på jakten!!

Skrevet

Fant gardiner på Kid jeg :o)

Skrevet

eg har kjøpt mine gardiner på jysk.. med ole brumm.. di har oxo princess gardiner..som va veldi fine..men sia vi får tvillinger (en av kver) å d bare e et barnerom så kan eg jo ikke henge opp rosa.. ole brumm gardinene hadde mange fine farger i seg =)

Skrevet

Jeg syns minnen ros fra ikea er søøøte:)

Skrevet

det er ikke så mye å velge mellom ,når det gjelder gardiner.. et mega tips er å kjøpe sengesett, dele det i to, litt sying.. vips så du nye gardiner.. blir plutselig mer å velge mellom.. jysk har mye fint i barne sengesett.. har ei datter på 7 år.. hun digger bratz.. så hun har sengesett og panel gardin i bratz.. kjempe fint...

Skrevet

Vi kjøpte gardinstoff på Maxbo på Alnabru. De hadde faktisk noe utvalg av gardinstoff/tapeter ol. Ta en titt der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...