Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 hei! Har så lyst å finne noen fine gardiner til lille-jenta som kommer. Noen som vet hvor man får kjøpt noen fine jente-bebi-gardiner? Eller evt. bare bebi-gardiner? (Ole Brum, kanskje e.l.) Bor i Oslo.
mamma >to gull Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 dette lurer jeg også på (til gutt for min del), så dytter litt jeg..
gledeseg:) Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 de har noen fine lift-gardiner hos Princess hvertfall.. til både gutter og jenter. og så er det litt mer å velge mellom i vanlige gardiner til nurkene hos KID:) tilbud på sengetøy til de minste har de også... Lykke til på jakten!!
(=snart mamma til twins=) Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 eg har kjøpt mine gardiner på jysk.. med ole brumm.. di har oxo princess gardiner..som va veldi fine..men sia vi får tvillinger (en av kver) å d bare e et barnerom så kan eg jo ikke henge opp rosa.. ole brumm gardinene hadde mange fine farger i seg =)
Enliiitentil? Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 Jeg syns minnen ros fra ikea er søøøte:)
miri@m Skrevet 7. februar 2007 #7 Skrevet 7. februar 2007 det er ikke så mye å velge mellom ,når det gjelder gardiner.. et mega tips er å kjøpe sengesett, dele det i to, litt sying.. vips så du nye gardiner.. blir plutselig mer å velge mellom.. jysk har mye fint i barne sengesett.. har ei datter på 7 år.. hun digger bratz.. så hun har sengesett og panel gardin i bratz.. kjempe fint...
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #8 Skrevet 7. februar 2007 Jeg har kjøpt stoff på Laura Ashley, mye fint!!!
Catida Skrevet 7. februar 2007 #9 Skrevet 7. februar 2007 Vi kjøpte gardinstoff på Maxbo på Alnabru. De hadde faktisk noe utvalg av gardinstoff/tapeter ol. Ta en titt der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå