Gå til innhold

Landstreff - Forslag om overnattingssted!!


-carina-

Anbefalte innlegg

Jeg foreslår at vi leier oss inn på vandrehjem...

http://www.haraldsheim.no/default.asp

 

1. Dette ligger ikke så langt fra sentrum. Noen kommer langveisfra, så det er kjekt at vi ikke må reise så langt når vi kommer frem.

2. Alle kan bestille hvert sitt rom, dersom noen ikke kommer, så slipper den som organiserer å betale regningen... ;o)

3. Dette er veldig billig

4. De har ulike standarder på rommene sine, man kan enten dele rom (billigst) eller man kan ha egen rom om man ønsker det.

5. Det går også ann å leie selskapslokale der. Da kan vi ha middag der sammen på ettermiddagen, og så kan vi mødrene være sammen der på kveldstid etter at barna har lagt seg (alle har med baby-calling)

6. Det er store gress-sletter rett utenfor, massevis av tumleplass for barna!

 

Faktisk så er dette seks ønsker på en gang!! :o)

 

Noen innvendinger?

Er folk enige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å leie en hytte? Bindende påmelding og betale inn depositum? SLik ikke en sitter igjen med ansvaret...

 

Jeg er litt skeptisk til å gå fra Maja på rommet, selv med babysitter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobbet på Haraldsheim vandrerhjem før, og synes det er veldig fint der. stor restaurant der, og billig, og litt stor plass utenfor som Carina sier om man vil gå tur og slikt. Mener å huske før at de leier ut noen små hytter de har på samme område og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mye mer å organisere med å leie hytte, så det beste hadde jo vært f.eks vandrehjemmet. Kom på i natt at det hadde vært kjekt å leie hytte, men det blir jo straks mye arbeid... Så vandrehjem er ok det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes i alle fall det hadde vært en god ide, som sagt har jeg listet opp alle de tingene jeg synes er postivt med dette. Og Haraldsheimen er ikke sååå diger tror jeg, så du blir vel neppe så mye lenger unna Maja der enn du ville ha vært om vi var på hytte.... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men kan ikke mange babysittere samlet bli et problem? Med at de slår inn på hverandre og slik? *Luni - gledesdreperen..:oP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de som har like babycall'er kan bo på samme rom??

 

Den jeg har er "unik", finner kun sin egen avsender... Og de fleste baby-caller har flere kanaler, vi får tildele folk kanaler... Vi får ha en morsom liten oppgave på formiddagen for å finne ut av det! :o)

 

Og med så mange mødre på en plass så kan vi vel bytte litt på å ta en runde opp/bort i gangen for å lytte ved dørene om noen skriker... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki er med jeg har begynt å glede meg allerede jeg nå

si i fra når vi ksl bestille da så bestiller jeg når kysten er klar hehe hadde vært kjipt da å komme dit å så var det bare meg å jonas som var der hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor også i Oslo... Og bare 7-8 minutter unna med bil... Men tenkte kanskje å overnatte allikevel, rett og slett for det sosiale! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal få flere svar -carina-, dette ser fint ut! Vi kommer! Må tenke litt på om vi overnatter, men som du sier, det er også for det sosiale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...