adventsbaby Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Hei, tutta på 8 uker vil ikke ha høyre puppen lengre. Det gjør foreløpig ikke så mye siden hun får nok fra venstre, men hva skal jeg gjøre? Har prøvd å legge henne til den dårlige først, legge henne over etter en stund på den gode, også har jeg prøvd bare pumping. Ingenting ser ut til å fungere, virker som utdrivningen i den gode er så bra at hun rett og slett ikke gidder, hvordan skal jeg få opp prod. slik at den høyre blir like bra som den venstre. Noen gode innspill, og hvordan får man egentlig i seg de bukkehornfrøene? Takknemlig for alle gode forslag.
Hoppetussa Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Stakkars, får du ikke svar du? :-) Du kan fint amme med bare en pupp, om du "tåler" at det er forskjell på størrelsen på dem. Du kan prøve å gjøre motsatt av det du har gjort - tilby den gode puppen først, sådu får igang utdrivninga, og da kan du legge henne over. Prøv andre ammestillinger på puppen som er upopulær - det kan være en årsak. Tilby og tilby den upuppulære(hihi!) puppen, men ikke når hun er grinete og urolig. Hjelper det å amme i et stille og mørkt rom med den puppen? Ellers bør du jo pumpe den upopulære puppen så lenge for å opprettholde produksjonen. Hvis du tenker deg at du normalt hadde ammet på annethvert bryst, finner du sikkert et passende tidsintervall for å pumpe den upopulære puppen. Bukkehornsfrø finnes vel i pakistansk mat, gjør den ikke? Ønsker deg lykke til! Ring en ammehjelper hvis dette ikke fungerer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå