Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Jeg fikk innsatt kobberspiral for ca. en uke siden. Jeg blødde bittelitt samme dag, men ikke no nevneverdig. Så ventet jeg spent på mensen, fordi jeg har hørt at den kan bli kraftigere, mer smertefull og vare lenger med spiral. Jeg har veldig vonde mensensmerter fra før av, og har derfor gruet meg litt.. men nå tror jeg mensen har kommet. Den har vart i tre døgn uten å sette igang liksom.. det er nesten ingenting, og derfor lurer jeg på om det kanskje er blødninger pga. spiralen, og ikke mensen? Det er så lite at jeg ikke trenger å gå med bind omtrent, med litt brunaktig utflod innimellom.. Jeg pleide å trenge store nattbind før... kan mensen endre seg til å bli "mildere"?
Mamman til Christiane Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Jeg har kobberspiral,og det kommer bare blodtilblandet utflod noen dager før mensen kommer skikkelig. Blør mye da. Men mens smertene mine har blitt mindre faktisk.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Har brukt kobberspiral hadde mens nesten 14 dager i strekk, noe jeg normalt ikke har. Gav opp etter 1.5 år. Ble aldri bedre
Herkules Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Jeg hadde en kraftigere mens når jeg fikk spiral men ikke noe lengre Jeg hadde ikke slike snåblødninger som du nevner
Happy Ignorant Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 satt inn kobberspiral på 6 ukerskontrollen (nesten 4 mnd siden) og har småblødd innimellom sånn som du beskriver. Fikk skikkelig mensen for ca 3 uker siden, blødde mye mer enn vanlig, men ikke lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå