Gå til innhold

Er dette normalt da? (Kobberspiral-ekle detaljer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk innsatt kobberspiral for ca. en uke siden. Jeg blødde bittelitt samme dag, men ikke no nevneverdig. Så ventet jeg spent på mensen, fordi jeg har hørt at den kan bli kraftigere, mer smertefull og vare lenger med spiral. Jeg har veldig vonde mensensmerter fra før av, og har derfor gruet meg litt.. men nå tror jeg mensen har kommet. Den har vart i tre døgn uten å sette igang liksom.. det er nesten ingenting, og derfor lurer jeg på om det kanskje er blødninger pga. spiralen, og ikke mensen? Det er så lite at jeg ikke trenger å gå med bind omtrent, med litt brunaktig utflod innimellom.. Jeg pleide å trenge store nattbind før...

kan mensen endre seg til å bli "mildere"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kobberspiral,og det kommer bare blodtilblandet utflod noen dager før mensen kommer skikkelig. Blør mye da. Men mens smertene mine har blitt mindre faktisk.

Skrevet

Har brukt kobberspiral hadde mens nesten 14 dager i strekk, noe jeg normalt ikke har. Gav opp etter 1.5 år. Ble aldri bedre

Skrevet

Jeg hadde en kraftigere mens når jeg fikk spiral men ikke noe lengre

Jeg hadde ikke slike snåblødninger som du nevner

Skrevet

satt inn kobberspiral på 6 ukerskontrollen (nesten 4 mnd siden) og har småblødd innimellom sånn som du beskriver. Fikk skikkelig mensen for ca 3 uker siden, blødde mye mer enn vanlig, men ikke lengre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...