Gå til innhold

Lillegutt sparket pappan sin...

Anbefalte innlegg

Skrevet

for første gang i går.... å så stas det var... jeg har kjent det utvendig en ukes tid så det var deilig at han kunne få kjenne det også...

Han ble selvsagt helt i hundre.. er 18 uker i dag og snart halvveis...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såå gøy da :-D

Sikkert en helt spesiell opplevelse for pappa`n!!

Kan tenke meg sambo vil bli i fyr og flamme også :o))

Skrevet

åå kjenner igjen følelsen!

Vi kjente helt sikre spark for første gang begge to natt til mandag.

Mannen min var helt i ekstase, kjempefin "avskjedspresang" fra Aurora til pappaen sin, som er tilbake i skottland igjen:)

Han sier han savner sparkene allerede. så jeg håper hun er sterk når han kommer hjem en tur igjen! :)

Nå vet dere hvordan det er si, så nå kan dere kose dere med å lete igjen og igjen! :)

Skrevet

dere er så heldige som får kjenne utenpå! jeg er 22+4 og kjenner det ikke på utsiden enda.. vi er ganske utålmodige, hehe.. men barnet lå med ryggen opp da vi var på ultralyd, så hvis den gjør det fremdelse, så er det vel derfor tenker jeg.. jeg kjenner mye liv selv og det blir bare sterkere og sterkere :) gleder oss vi!! :)

Skrevet

Åh! I går kveld kjente jeg flere tydelige spark på utsiden etter jeg la meg. Men når sambo skulle kjenne, ble det heeelt stille.. det skjedde flere ganger. Så han venter fortsatt i spenning :) Er 21 uker i dag og førstegangs

Skrevet

Er det ikke deilig?? det her er 3 mann dette da så kanskje derfor vi kjenner det tidlig også.. gjorde ikke det med de to andre.. var i uke 23 med første hvertfall..

Lykke til videre alle sammen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...