hønemor-76 fødte 130707 Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 for første gang i går.... å så stas det var... jeg har kjent det utvendig en ukes tid så det var deilig at han kunne få kjenne det også... Han ble selvsagt helt i hundre.. er 18 uker i dag og snart halvveis...
Alba44 Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Såå gøy da :-D Sikkert en helt spesiell opplevelse for pappa`n!! Kan tenke meg sambo vil bli i fyr og flamme også ))
VinterSol+2 Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 åå kjenner igjen følelsen! Vi kjente helt sikre spark for første gang begge to natt til mandag. Mannen min var helt i ekstase, kjempefin "avskjedspresang" fra Aurora til pappaen sin, som er tilbake i skottland igjen:) Han sier han savner sparkene allerede. så jeg håper hun er sterk når han kommer hjem en tur igjen! Nå vet dere hvordan det er si, så nå kan dere kose dere med å lete igjen og igjen!
vær_85 Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 dere er så heldige som får kjenne utenpå! jeg er 22+4 og kjenner det ikke på utsiden enda.. vi er ganske utålmodige, hehe.. men barnet lå med ryggen opp da vi var på ultralyd, så hvis den gjør det fremdelse, så er det vel derfor tenker jeg.. jeg kjenner mye liv selv og det blir bare sterkere og sterkere gleder oss vi!!
Twins i magen <3 Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Åh! I går kveld kjente jeg flere tydelige spark på utsiden etter jeg la meg. Men når sambo skulle kjenne, ble det heeelt stille.. det skjedde flere ganger. Så han venter fortsatt i spenning Er 21 uker i dag og førstegangs
hønemor-76 fødte 130707 Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. februar 2007 Er det ikke deilig?? det her er 3 mann dette da så kanskje derfor vi kjenner det tidlig også.. gjorde ikke det med de to andre.. var i uke 23 med første hvertfall.. Lykke til videre alle sammen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå