Gå til innhold

Hvordan jeg ble gravid- vil dele med dere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter,

Forst og fremst tusen takk til alle dere pa denne siden, dere har hjulpet meg sa mye gjennom provingen min! Derfor vil jeg dele med dere hvordan vi slo blink, kanskje vi kan hjelpe litt tilbake :)

Mine symptomer: ingen ting!!!

Jeg hadde mens-murringer i ca en uke, og trodde at naa kom hun naar som helst (gikk t.o.m. med bind, saa sikker var jeg!) men ingen TR kom.

Hvilke tips fulgte jeg?

* Gjennom PP tok jeg solvipect 3 dager for og 3 dager etter antatt EL, en liten slurk 2-3 ganger om dagen.

* Tok folsyre hver dag

* Byttet til coffein-fri kaffe

* Hadde sex ca hver dag i EL perioden, men det var kun fordi lysten var der. Hadde orgasme (sorry!!:) de fleste gangene.

* Ventet med a ga pa do, ca 15 minutter etter sex.

Forutenom dette levde jeg helt normalt. Jeg drakk vin til maten, spiste hva jeg folte for, tok en tablett nar jeg hadde ordentlig vondt i hodet, selv om det var rundt EL perioden.

Min lille anbefalning utover tips ovenfor:

Det er ikke alltid at man har symptomer. Det er ikke alltid at man "foler at noe er pa gang" heller. Jeg har ogsaa veldig ustabile sykluser og var helt sikker pa at denne PP skjedde det ikke, for jeg folte meg helt normal. Men bang! Dag 38 lyste +'en! Sa du kan vare gravid likevel :-)

Onsker alle LYKKE til, og se a kom dere over til 1. trimester sa sees vi der!!! :-) Masse baby stov til alle dere! ************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

PS: Sorry for at jeg sitter med et kjipt tastatur!

PS2: Hvis ikke dere kommer over til 1.tri snart saa kommer jeg og henter dere! X X X :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye da!

Skrevet

Tusen takk for tips! Vi sugert til oss all info vi kan få!! Gratulerer! Og lykke til videre i svangerskapet!

Skrevet

Tusen takk for tipsene....

Jeg suger til meg det jeg kan;)

masse lykke til videre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Gratulerer!

Skal ta i bruk tipsene når jeg går inn i neste pp.

Lykke til videre!

Suger til meg babystøv

Gjest ønskebrønnen
Skrevet

gratulerer så mye:) håper jeg kommer med deg så fort som mulig;)

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Takker for tips og babystøv. *suger til meg en stor dose*

Hvis jeg ikke kommer over til 1.tri iløpet av uka, må du hente meg neste pp! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...