Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Hei alle sammen! Her kommer jeg :-) Har smugtittet på dette forumet i noen dager, men nå skal jeg være ordentlig med! Kort oppsummert, gift, 28, barnløs, frustrert og bor på Hedmarken. Så får vi bli mere kjent gjennom innlegg her på forumet :-)
Blåbærmuffins Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Hei og velkommen! Må bare advare deg, man blir fort avhengig av dette forumet, og om mulig enda mer babysjuk ;o) Ble med her for å avlaste samboeren min litt når det gjaldt babymas, men tror nok heller det har blitt mer...
Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2007 Jaja, det får de bare tåle, jeg tror umilig jeg kan bli mindre babysjuk, så det er vel bare å fylle ventetiden med noe... Godt å ha noen å 'mase' sammen med, spesielt når mannen ikke trenger å høre på :-) Kjenner noen yil noe middel som lindrer kløe på eggstokkene??? hahaha, det hadde vært noe det!
Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2007 Så det snek seg inn noen skriveleifer her... sånn går det når det skal tastes kjapt!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Hei, velkommen hit! Her er det mange snille og forståelsesfulle jenter, så håper du vil trives:) Håper du snart får mannen på gli! Lyke til:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 hehe, skulle gjerne hatt det middelet forresten;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå