på tide å prøve? Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 kampen om smokken.har en skuff full av smokker som tydeligvis bare er kjipe. bare totten som duger...jaja....*sukk* han mister den ihvertfall ikke om natten da...........
tess27 jonathan kom 23.12.06 Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 hehe.. jonathan "finner" ikke totten sin han samme hvor mye han prøver.. hehe han bøyer det inn i hånden hehe oxo blir han sinna når han ikke får tak i den hihi... men angrer jeg da for at jeg vendte han til smokk... men han har jo et stort sutte behov så måtte vel bare...
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Som jeg har sagt før, så syns jeg totten er helt genial! Her er det bare totten som duger og istedet for å hyle totter hun og mammaen kan får gjort noe mens hun sover! Så får problemet med avvenning komme om noen år...
på tide å prøve? Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2007 også er det jo unektelig veldig søtt da...................
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 kjempesøtt! Men datteren min nekter å ha på seg votter i vogna, fingrene må være fri.. det kan bli morsomt når hun blir eldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå